گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G در اولین تیزر تبلیغاتی دیده شد

به گزارش مجله سی نوا، Cici Wei، مدیر برند CC شرکت شیائومی، روز گذشته تیزری از یک گوشی جدید تحت عنوان شیائومی Mi 9 Pro 5G به نمایش گذاشت.

گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G در اولین تیزر تبلیغاتی دیده شد

طبق اعلام شیائومی، این شرکت قصد دارد کمتر از یک هفته دیگر و در تاریخ 24 سپتامبر سال جاری (2 مهر)، طی رویدادی، از دو پرچم دار خود از سری Mi 9 و Mi Mix رونمایی کند. به همین دلیل، Cici Wei تیزری از گوشی Mi 9 Pro به نمایش گذاشت تا دو خبر مهم را تایید کند. اول اینکه گوشی پرچم دار از سری Mi 9، تحت عنوان Mi 9 Pro شناخته می شود و دوم اینکه این گوشی از اینترنت پر سرعت 5G نیز پشتیبانی می کند. مسلما این خبر بسیار خوبی برای کاربران و علاقه مندان به محصولات شیائومی خواهد بود؛ چرا که این شرکت به دلیل عرضه گوشی های پر قدرت، با کیفیت و ارزان قیمت شهره است و لذا کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای کمتر از قیمت پرچم داران 5G بازار از قبیل گلکسی نوت 10 5G و گلکسی اس 10 5G، صاحب یک گوشی پرچم دار با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت داده شوند.

زمان معرفی گوشی های شیائومی Mi 9 Pro و Mi Mix 4 تعیین شد

متاسفانه اطلاعات زیادی از طریق این پوستر به نمایش گذاشته نشد، اما از آن جایی که اکثر پرچم داران بزرگ فعلی از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برند، انتظار می رود شیائومی، گوشی Mi 9 Pro 5G را به احتمال زیاد به اسنپدراگون 855 و یا در بهترین حالت ممکن به اسنپدراگون 855 پلاس مجهز کند که البته در هر دو صورت این گوشی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

همچنین به دلیل پشتیبانی از شبکه 5G، انتظار یک باتری قدرتمند را نیز خواهیم داشت که با نگاهی به گذشته، بعید به نظر می رسد شیائومی باتری با ظرفیت کمتر از 4000 میلی آمپر ساعت را در نظر داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می رود شاهد شارژر بی سیم 30 واتی جدید شیائومی تحت عنوان Mi Charge Turbo نیز باشیم.

اگرچه از کیفیت، تعداد و نوع دوربین بکار رفته در این گوشی هیچ اطلاعی منتشر نشده، اما انتظار می رود Mi 9 Pro 5G برای رقابت بین پرچم داران فعلی بازار، با دوربین(های) با کیفیت تری نسبت به قبل راهی بازار شود. با این اوصاف اگر تا 6 روز آینده تیزر جدید یا اطلاعات بیشتری از این گوشی یا پرچم دار دیگر شیائومی منتشر نشود، می توان تمام آنچه که نیاز است را در رویداد 24 سپتامبر این شرکت تماشا کرد.

DxOMark: شیائومی Mi 9 بهترین گوشی برای فیلم برداری است

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 9

به "گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G در اولین تیزر تبلیغاتی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی Mi 9 Pro 5G در اولین تیزر تبلیغاتی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید