گوشی نو ویوو چه مشخصاتی دارد؟

به گزارش مجله سی نوا، ویوو S1 Pro شباهت زیادی به مدل قبلی دارد اما در آن خبری از تراشه مدیاتک نیست و در عوض به چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 675 مجهز شده است. چیدمان این چیپ دو خوشه ای نامتقارن است که در آن دو هسته قدرتمند با فرکانس 2.0 گیگاهرتز اجرای فعالیت های سنگین را بر عهده دارند و شش هسته کم مصرف با فرکانس 1.78 گیگاهرتزی احتیاج کاربر را در شرایط عادی برآورده می نمایند.

گوشی نو ویوو چه مشخصاتی دارد؟

پیکربندی حافظه اما جای تعجب دارد چرا که نسخه 6 گیگابایتی با 256 گیگابایت حافظه و نسخه 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت فضا برای ذخیره داده داده ها از راه می رسد.

نمایشگر ویوو S1 Pro به لطف دوربین جهنده 91.64 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که حتی در بعضی پرچمدارها هم شاهد آن نیستیم. در این نمایشگر 6.39 اینچی با پنل امولد، نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی خبری از بریدگی یا حفره نیست.

محصول نو ویوو از نظر تصویربرداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و دوربین اصلی آن شامل سنسور 48 مگاپیکسلی سازگار با فناوری پیکسل چهارگانه (ترکیب پیکسل ها در نور کم برای فراوری خروجی بهتر)، 8 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی عمق سنج است. برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه ویدیویی هم دوربین 32 مگاپیکسلی جهنده در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های ویوو S1 Pro باید به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9، کلید اختصاصی برای دستیار صوتی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. یکی از معدود نقاط ضعف دستگاه تعبیه درگاه microUSB به جای Type C است.

این موبایل میان رده از دو روز دیگر و در رنگ های آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. دیگر نکته جالب فروش هر دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی ویوو S1 Pro با قیمت یکسان 400 دلاری است.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1833

به "گوشی نو ویوو چه مشخصاتی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نو ویوو چه مشخصاتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید