چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر ، سفر با دیابت نوع یک

به گزارش مجله سی نوا، یک خوشامدگویی بزرگ به کارشناس سفر نو کمپانی Blonde Abroad که دیابت نوع یک دارند: من کازی مگانیس هستم، نویسنده سفری که هدفش الهام بخشیدن، انگیزه دادن و اطمینان بخشیدن به هم قطاران دیابتی است که برخلاف زمان های سخت و روزهای غمگین، هچنان می توانند هر آنچه را که می خواهند، در زندگی انجام دهند مثل سفر به هر جای جهان. من با Blonde Abroad همکاری کردم تا برترین نکات درباره سفر با دیابت نوع یک را به شما ارائه دهم. اگر شما دیابتی نیستید ولی کنجکاوید بدانید دیابت چیست و می خواهید در این باره بیشتر یاد بگیرید، پس در مقاله چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر بیشتر بخوانید. خب شما دیابت نوع یک دارید، کمی استرس زا است و شما نمی خواهید این بیماری شما را عقب نگه دارد. سفر و گشت و گذار چیز زیبایی است و هیچ چیز نباید مانعتان گردد. با برنامه ریزی دقیق و توجه شما نیز می توانید در هر جا که می خواهید به گشت و گذار بپردازید. این کاری است که من انجام دادم. من به دیابت اجازه ندادم من را کند کند، سخت کار کردم و سفر کردم اگر چه مسائلی وجود داشت ولی قطعا بخشی از زندگی بود. در اینجا راهنمای گام به گام کنترل دیابت نوع یک در سفر را می بینید.

چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر ، سفر با دیابت نوع یک

کنترل دیابت نوع یک در سفر برای مبتدیان چگونه است؟

متاسفانه اگر کنترل شما بد است و دائما در بیمارستان هستید یا زیر تزریق شدید پس قطعا سفر کردن را الان به شما پیشنهاد نمی کنم! با مشاوره با پرستار یا دکتر کارشناس دیابت خودتان را به سطح کنترلی بهتری بکشانید و برای کم کردن احتمال هر نوعی بیماری در طول سفر کوشش کنید سلامتی خود را بهتر کنید. اگر بالا و بلندی های معمول و گاه به گاهی با این نوع بیماری دارید خب چیزی نیست که شما را متوقف کند. من کامل نیستم ولی به خوبی سفر می کنم. شما خودتان را می شناسید! به خاطر داشته باشید سلامتی مهمترین چیز است پس اگر آن را ندارید، در پیش بگردید! قبل از اینکه به سفر بروید، به گروه دیابتی خبر دهید که دارید از شهر خارج می شوید. آن ها می توانند در زمینه نوع آب و هوا و مقصدی که می خواهید بروید، به شما اطلاعات بدهند. با رفقای دیابتی خود صحبت کنید، با والدین یا پارتنر خود صحبت کنید، همه اطلاعاتی که می توانید جمع آوری کنید و همه سوالاتی که در خصوصشان کنجکاو هستید را بپرسید. مهم نیست چقدر سوالاتتان احمقانه به نظر می رسد. شما نمی دانید که دکتر من توانست یک پکیج مراقبتی رایگان برای حفاظت از پاهایم در طول سفر بدهد که در چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر مهم بود.

برایسفر با دیابت نوع یک از نامه دکتر حفاظت کنید!

از تامین نماینده پزشکی خود بخواهید نامه ای به شما بدهد که در آن نوشته شده شما احتیاج دارید که همواره تجهیزات انسولین را همراه خودتان داشته باشید. این واقعا به شما اجازه می دهد تا کیف داروهای خود را در طول سفر به همراه داشته باشید به جای آن که مجبور باشید در خصوص آرایش یا فوم های بعد از اصلاح تصمیم گیری کنید. نامه های دکتر برای نگرانی های امنیتی در مکان های مختلف جهان از سالن ها گرفته تا سفرهای اتوبوسی داخل کشورها سودمند است. نمی دانید که شاید زمانی محافظان امنیتی وسایل شما را بگردند! من به شدت پیشنهاد می کنم نامه خود را به زبان کشوری که قصد آن را دارید، ترجمه کنید و کپی های الکترونیک و کاغذی آن را به همراه داشته باشید که برای سفر با دیابت نوع یک مهم می باشد.

در مقصد خود، در پی مراکز مراقبتی مخصوص برای کنترل دیابت نوع یک در سفر باشید

مطمئن شوید که مراکز مراقبتی افراد دیابتی پیشنهاد شده در کشور مقصد خود را پیدا کنید و آنالیز کنید که آیا به تجهیزات، انسولین فوری و هزینه ها در موارد ضروری دسترسی دارید یا خیر. شما می توانید با کمپانی انسولین خود به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید و آن ها می توانند به شما بگویند که آیا در مقصد خاص شما انبار دارند یا خیر! این باعث می گردد در مواقع ضروری آرامش خاطر داشته باشید! اگر سیتی زن اروپا هستید، می توانید یک کارت سلامت EHIC رایگان بگیرید که به شما امکان می دهد در مواقع ضروری به انسولین بیشتر و رایگان دسترسی داشته باشید.

آزمایش تان را انجام دهید!

مطمئن شوید که قبل از اقدام به سفر همه آزمایش های معمولتان را انجام داده اید! چشم ها، پاها، دوره های درمانی دیابتی، آزمایش خون، HBA1C. بخصوص در خصوص سفرهای طولانی اهمیت دارد. با وجود دیابت شما می توانید به سرعت هر بیماری را به خود جذب کنید، بنابراین می بایست مسائل این چنینی را کم کنید. اگر شما در یک سفر یکساله هستید، مهم است که هر چیزی را قبل از سفرتان به خوبی بدانید و اگر حس کردید در سفرتان چیزی به مشکل خورده اصلا ایرادی ندارد آن را بدهید تا برایتان آنالیز نمایند! مطمئن شوید که بیمه خوبی دارید که شما را پوشش می دهد. من به وسیله سایت های مقایسه قیمت خرید می کنم تا معامله خوبی داشته باشم ولی به شما هشدار می دهم، باز هم در مقایسه با یک دوست غیر دیابتی می بایست مبلغ بیشتری بپردازید!

بیشتر سفارش دهید

مهم نیست به یک استان متفاوت می روید یا یک کشور متفاوت در هر حال احتیاج دارید تجهیزات دیابتی خود را تخمین بزنید. من همواره سه برابر مقدار مصرفم سفارش می دهم و اگر چه کمی زیاد به نظر می رسد ولی دوست دارم مطمئن شوم که اگر سفرم به تاخیر افتاد و یا دزدی یا فجایع طبیعی رخ داد، من آماده ام! این موضوع براساس نوع بیمه و نیز دستیابی شما به تجهیزات متفاوت خواهد بود ولی هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد پس آماده باشید. به همراه تجهیزات و مانیتور افراد دیابتی را نیز به همراه داشته باشید. شما می توانید این ها را با یک جستجوی سریع گوگل آنلاین و رایگان سفارش دهید. مطمئن شوید که تجهیزاتتان را بین دو کیف تقسیم می کنید یا بین خودتان و فردی که همراهتان است. در خصوص من همواره دوست پسرم یکی از کیف های تجهیزاتم را به دوش می کشد!

دیابت خود را بپذیرید

برخی افراد از اینکه به دیگران بگویند دیابت دارند خجالت زده هستند ولی صادقانه بگویم مردم کنجکاوند و فهمیده ام که بسیاری از مردم دوست دارند بیشتر بدانند. این به شما بستگی دارد که هوشیاری و حقیقت مربوط به دیابت نوع یک را بالا ببرید بنابراین اجازه دهید همه دوستان مسافرتی شما بدانند. من مسافرت به همراه فرد دیگر را دوست دارم چون در جمع بودن را دوست دارم و دوست دارم زمانی که دیابت اوضاع را سخت می نماید، حمایت کسی را داشته باشم. پیشنهاد می کنم در اولین سفرتان کسی را به همراه داشته باشید. بعلاوه مهم است هنگامی که سفر می کنید، اجازه دهید مردم از دیابت شما باخبر باشند و اینکه در مواقع اضطراری چه باید انجام دهند. بنابراین یک کارت پزشکی و نیز یک اخطار پزشکی روی تلفن همراه، همراهتان باشد. می توانید کارت های پزشکی رایگان را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کیف دستی خود بگذارید! من یک دستبند پزشکی زیبا دارم که ساخت دست است اصلا مثل یک کارت پزشکی نیست و فقط یک قطعه جواهر زیباست که به درد من می خورد!

منبع: همگردی
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1860

به "چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر ، سفر با دیابت نوع یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی برخورد با دیابت نوع یک در سفر ، سفر با دیابت نوع یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید