چطور بدون فناوری از سفرمان لذت ببریم؟

به گزارش مجله سی نوا، نکاتی برای کنار گذاشتن فناوری در سفر

درباره سفرهای جاده ای تا بحال چه شنیده اید؟ در این نوع سفر، افراد تصمیم می گیرند بارو بنه خود را سبک جمع نمایند، به جاده بزنند و مکان های تازه کشف نمایند. خوبی این نوع سفر دور هم بودن و صحبت کردن و عمیق تر کردن دوستی هاست. اما آیا می توانید در سفر فناوری را کاملا کنار بگذارید و تمام وقت در کنار همراهانتان باشید؟ اگر فکر می کنید این کار غیر ممکن یا حوصله سر بر است، اشتباه می کنید. خبرنگاران در اینجا برای شما نکاتی را آماده نموده که با بکار گرفتن آنها می توانید یک تجربه بی نظیر از سفر بدون فناوری داشته باشید:

چطور بدون فناوری از سفرمان لذت ببریم؟

تجربه سفرتان را ماندنی کنید

برای یک بار هم که شده سعی کنید سفر جاده ای خود را به طور کامل یا موقتی بدون وسایل مدرن دیجیتال سپری کنید. اما چطور؟ می توانید از همه بخواهید روزانه چند ساعت گوشی همراهشان را خاموش نمایند و همه با هم بتوانید برای چند ساعت هم که شده از در کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید.

راستا یابی با گوشی؟ نه

چرا فکر می کنید فقط باید از روی گوشی راستاهایتان را پیدا کنید؟ فناوری را کنار بگذارید، کافی است

یک نقشه کاغذی بزرگ و جامع همراهتان بیاورید و هر بار از روی این نقشه مقصد بعدی سفر و راستاتان را پیدا کنید. اینکه از روی نقشه ردیابی کنید که تابحال چقدر از راستا سفر را رفته اید، واقعا لذت بخش است و مطمئن باشید بعدها این نقشه به عنوان یک یادگاری ارزشمند برایتان خاطره انگیز می گردد.

در اندیشه هایتان غرق شوید

کمی سعی کنید به محیط اطرافتان بیشتر دقت کنید، به صداهایی که می شنوید و چشم انداز هایی که می بینید بیشتر دقت کنید. واقعا هیچ اشکالی ندارد اگر حتی وقتی دیگران هستند در خودتان غرق شوید و کمی فکر کنید، سفر باعث می گردد اضطرابتان کم گردد و حتی با کوچکترین چیزهایی که قبل از آن به چشمتان نمی آمدند خشنود باشید. این یکی از برترین راه هایی است که حس قدردانی و شکرگزاری تان را هم تقویت می نماید.

ببافید

شاید فکر کنید علاقه ندارید اما بافتن یک هنر است و به محض اینکه آن را یاد بگیرید می بینید که خلق چیزهای متنوع تا چه حد جالب است. هم فناوری را کنار گذاشته اید و هم یک هنر تازه را تمرین نموده اید. یادتان باشد لزوما نباید با گوشی تان سرگرم شوید.

عکاسی یاد بگیرید یا آن را تقویت کنید

اگر شما رانندگی نمی کنید، سفر جاده ای یکی از برترین موقعیت ها برای دست گرمی و یادگیری عکاسی است؛ چون مدام در حال حرکت هستید و می توانید عکس های هیجان انگیزی از چشم انداز ها یا آنچه در دور و اطرافتان می بینید بگیرید. لازم نیست حتما یک دوربین حرفه ای داشته باشید، می توانید با یک دوربین ساده هم مهارتتان را تست کنید.

بازی های جالب خلق کنید

یکی از برترین بخش های سفر بدون فناوری ای است که می توانید خلاقیت تان را افزایش دهید. پانتومیم بازی کنید یا سعی کنید خودتان بازی های جالبی ابداع کنید مثلا می توانید با چخش موزیکی از ضبط ماشین، رفتار مشابه را از خودتان نشان دهید!

منبع: huffingtonpost.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1633

به "چطور بدون فناوری از سفرمان لذت ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بدون فناوری از سفرمان لذت ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید