نخستین گوشی تاشوی اوپو شاید ماه آینده معرفی گردد

به گزارش مجله سی نوا، سامسونگ در زمینه گوشی های تاشو همچنان حرف اول را می زند و گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 در بازارهای مختلف توجه زیادی جلب نموده اند. شیائومی و هواوی هم وارد این بازار شده اند و حالا طبق یک گزارش تازه، نخستین گوشی تاشوی اوپو احتمالا ماه آینده معرفی می گردد.

نخستین گوشی تاشوی اوپو شاید ماه آینده معرفی گردد

یکی از افشاگران مشهور چینی در کنار این خبر گفته که این گوشی از نمایشگر 8 اینچی LTPO با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد و قلب تپنده آن هم اسنپدراگون 888 است. در رابطه با گوشی تاشوی اوپو طی ماه های گذشته گزارش های زیادی منتشر شده است.

مثلا مدتی قبل یکی دیگر از افشاگران چینی بیان کرد که این گوشی تاشو از نمایشگر 7.8 تا 8 اینچی با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 888 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. بنابراین به نظر می رسد با گوشی تاشوی قدرتمندی روبه رو خواهیم شد.

از طرف دیگر، یکی از سایت های کره ای چند ماه قبل گزارشی منتشر کرد که در آن آمده این گوشی در سال 2022 از راه می رسد. بنابراین اگرچه درباره ساخت این گوشی شک و تردیدی وجود ندارد، اما در رابطه با تاریخ معرفی آن هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. در این میان باید ببینیم آیا اوپو این گوشی را راهی بازار جهانی می نماید یا نه؛ باید خاطرنشان کنیم گوشی های تاشو ساخت هواوی و شیائومی فقط برای بازار چین عرضه شده اند.

این نوع گوشی ها قیمت بالایی دارند و از آنجایی که اوپو هم در زمینه عرضه گوشی های گران قیمت ید طولایی دارد، انتخاب قیمت در حدود 1700 دلار یا حتی بیشتر چندان تعجب آور نخواهد بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1519

به "نخستین گوشی تاشوی اوپو شاید ماه آینده معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین گوشی تاشوی اوپو شاید ماه آینده معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید