می توان الدن رینگ را بدون حتی یک ضربه به دشمن تمام کرد!

به گزارش مجله سی نوا، اگر برای شما سؤال است که آیا می توان بازی الدن رینگ (Elden Ring) را بدون ضربه زدن به اتمام رساند؟ پاسخ آن بله است. یکی از بازیکنان این بازی توانست الدن رینگ را بدون زدن حتی یک ضربه به اتمام برساند.

می توان الدن رینگ را بدون حتی یک ضربه به دشمن تمام کرد!

یکی از بازیکنان حرفه ای عناوین فرام سافتور (From Software) به نام Iron Pineapple در کانال یوتیوب ویدئویی 29 دقیقه ای منتشر کرد. در این ویدئو نشان داده شد که او این بازی را بدون حتی یک ضربه به اتمام رساند. البته اینگونه نیست که او این بازی را بدون مبارزه به اتمام رسانده باشد. بلکه توانست از موارد دیگر بازی استفاده کند!

کل این ویدیو بسیار جالب است. به علت اینکه شما متوجه خواهید شد که ساخته نو فرام سافتور تا چه حد متنوع است. اینکه چگونه Iron Pineapple این بازی را به اتمام رساند، استفاده از قابلیت احضار (Summon) در این بازی بود. در اصل این بازیکن تا حد ممکن جنبه های احظار خود را قدرتمند نموده تا بتوانند با یک غول آخر مبارزه نمایند!

راه حل اصلی استفاده از جادو است. این یوتیوبر از ابتدای بازی کلاس پیامبر (Prophet) را انتخاب نموده و تغییری در فرایند آن ایجاد نمی نماید. تمام امتیازهای خود را هم در Faith و Arcane مصرف می نماید. نکته جالب اینجاست که او به جز غول آخرهای اصلی بازی، بخش های اختیاری مثل رایکارد (Rykard) را هم از بین برد!

الدن رینگ به خودی خود بازی به شدت دشواری است. حال بدون استفاده از ضربه کار بسیار دشوارتر هم خواهد شد! در این مدت ما شاهد چیزهای بسیار عجیبی در تجربه الدن رینگ بودیم. از استفاده از کنترل موزی گرفته تا جنبه های دیگر. ولی به طور کلی گیم پلی متنوع الدن رینگ باعث می گردد تا افراد با روش های مختلف آن را به اتمام برسانند. اگر شما با جادو پیش بروید قطعا ضربات کمتری خواهید زد. به هرحال این عنوان فضا را برای تجربه فراهم نموده و افراد نیز برای کسب مخاطب از آن استفاده می نمایند.

منبع: Gamesradar.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1703

به "می توان الدن رینگ را بدون حتی یک ضربه به دشمن تمام کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توان الدن رینگ را بدون حتی یک ضربه به دشمن تمام کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید