قرعه کشی لیگ بسکتبال بانوان با معضل بدهی و عدم پرداخت ورودیه

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون بسکتبال که مجوز برگزاری مسابقات و اردوهای خود را از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دریافت کرده، قصد دارد از اول آبان ماه فصل جدید رقابت های لیگ برتر بانوان را آغاز کند. بر همین اساس قرار است فردا سه شنبه قرعه کشی این رقابت ها برگزار شود.

قرعه کشی لیگ بسکتبال بانوان با معضل بدهی و عدم پرداخت ورودیه

برای برگزاری این جلسه، از کنندگان 15 تیم دعوت شده تا در حضور آنها گروه بندی مسابقات تعیین شود. دعوت از این تیم ها بر اساس جلسه هماهنگی اول شهریورماه انجام شد.

در واقع تیم های دعوت شده به جلسه قرعه کشی لیگ برتربسکتبال بانوان، تیم هایی هستند که کنندگان شان با شرکت در نشست هماهنگی مسابقات حضور خود را در فصل جدید لیگ برتر قطعی شده اعلام کردند با این حال آنها در عمل به مصوبات فدراسیون برای این حضور توجهی نداشته اند.

طبق مصوبه دپارتمان مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال، قرار بود تیم های متقاضی حضور در لیگ برتر تا 15 شهریورماه نسبت به پرداخت بدهی های سال گذشته خود اقدام لازم را داشته باشند. این تیم ها تا اول مهرماه هم فرصت داشتند تا ورودیه 20 میلیون تومانی را به حساب فدراسیون واریز کنند اما در عمل به این مصوبات کوتاهی شده است.

گروه بهمن تهران، بانوان شهرگرگان، نامی نو اصفهان، پالایش نفت آبادان، پاز تهران، خانه بسکتبال هرمزگان، سینام مشهد، آسمان سترگ سپهرداد تهران، شکلی تهران،ستاد شرکت ملی گاز تهران، شورای شهر و شهرداری قزوین، مولتی کافه مشهد، نارسینا تهران، مهرام نوین ایرانیان و ستاره خلیج فارس 15 تیم متقاضی حضور در لیگ برتر هستند که کننده تام الاختیار آنها به جلسه قرعه کشی روز سه شنبه دعوت شده اند.

از این فهرست، نارسینا تهران و مهرام نوین ایرانیان تیم های تازه وارد هستند و بنابراین بدهی به فدراسیون ندارند. هشت تیم گروه بهمن تهران، نامی نو اصفهان، شورای شهر و شهرداری قزوین، ستاد شرکت ملی گاز تهران، پالایش نفت آبادان، شکلی تهران، مولتی کافه مشهد و سینام مشهد هم بدهی سال گذشته را پرداخت کرده اند اما 5 تیم دیگر اقدامی در این زمینه انجام نداده اند.

همچنین گروه بهمن تهران، مولتی کافه مشهد و نارسینا تهران تنها تیم هایی هستند که ورودیه مصوب برای لیگ امسال را پرداخت کرده اند، 12 تیم دیگر اما از این حیث به فدراسیون بدهکارند.

با این شرایط قرار است قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان ساعت 10 فردا در سالن اجتماعات فدراسیون بسکتبال برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 890

به "قرعه کشی لیگ بسکتبال بانوان با معضل بدهی و عدم پرداخت ورودیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی لیگ بسکتبال بانوان با معضل بدهی و عدم پرداخت ورودیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید