سرمربی زنیت: آزمون و جیوبا خسته هستند

به گزارش مجله سی نوا، سرمربی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ اعتقاد دارد دو مهاجم اصلی تیمش خسته هستند.

سرمربی زنیت: آزمون و جیوبا خسته هستند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت باکس روسیه، سرگئی سماک به ارزیابی نتایج زنیت در شش هفته نخست فصل جدید لیگ برتر روسیه پرداخت. تیم زنیت با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست 13 امتیازی است و در رده دوم جدول جای دارد.

سرگئی سماک در این مورد گفت: مهمترین موضوع این است که نمی توانستیم با توجه به فاصله زمانی اندک آماده بازی سوپرجام و فصل جدید لیگ برتر روسیه شویم. به همین دلیل فکر می کردیم در دیدارهای آغازین لیگ برتر روسیه با مشکلاتی روبرو شویم. آگوست سختی را سپری کردیم و سه بازی خارج از خانه و دو بازی خانگی داشتیم. با این وجود باید در جمع تیم های مدعی قرار می گرفتیم. هرچند همیشه باید به دنبال کسب بهترین نتایج باشیم، اما برای این بخش خوب بود.

سرمربی زنیت درباره دو دیدار اخیر تیمش برابر تیم های مسکویی لوکوموتیو و دینامو که با کسب یک شکست و یک تساوی پایان یافت، گفت: نتایج مان به عملکرد مهاجمان بستگی دارد. به نظر می رسید سردار آزمون و آرتم جیوبا در بازی های اخیر خسته هستند. البته برای رسیدن به پیروزی نیازمند گلزنی شان هستیم. زمانی که مهاجمان نتوانند گل بزنند به بازیکنانی نیاز داریم که احساس مسئولیت کنند. در حال بازسازی خودمان هستیم و با انرژی بیشتری به رقابت ها باز می گردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 842

به "سرمربی زنیت: آزمون و جیوبا خسته هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی زنیت: آزمون و جیوبا خسته هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید