سردار حسینی: با توجه به یخبندان و کولاک از سفر غیر ضروری پرهیز کنید خبرنگاران

به گزارش مجله سی نوا، جانشین پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین شرایط جاده ها از هموطنان درخواست کرد با توجه به شرایط زمستانی حاکم بر محور ها از جمله برودت، کاهش دید، لغزندگی و یخبندان از سفر غیر ضروری پرهیز نمایند.

سردار حسینی: با توجه به یخبندان و کولاک از سفر غیر ضروری پرهیز کنید خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین شرایط محور های مواصلاتی کشور با توجه به بارش های روز گذشته گفت: از روز گذشته با کاهش دما، برودت و بارندگی نسبتاً شدیدی در نیمه شمالی کشور و شرق و غرب روبرو بودیم که بارش ها در ارتفاعات به صورت برف و در نقاط سردسیر یخبندان را ایجاد کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا توضیح داد: به واسطه شرایط نامناسب جوی، کاهش شدید میدان دید و لغزندگی و کولاک در خیلی از محور های اصلی کشور انسداد محور ها را شاهد بودیم؛ از آن جمله محورهایی، چون چالوس، هراز، فیروزکوه و محور های اصلی و فرعی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان که مسدود شده و کماکان بسته هستند.

وی به شرایط جوی حاکم بر جاده ها اشاره و بیان داشت: فارغ از محدودیت های کرونایی به هموطنان توصیه می کنیم با توجه به شرایط خاص جوی، بارش و برودت از سفر های غیرضروری جدا اجتناب نمایند، اگر مجبور به سفر هستند حتما تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

سردار حسینی توضیح داد: آگاهی از شرایط جاده ها قبل از سفر به واسطه تماس با شماره 120 و سازمان راهداری، اطمینان از سلامت وسیله نقلیه و به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی از جمله زنجیر چرخ از مواردی است که برای تردد در جاده ها در شرایط فعلی الزامی است.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر در خصوص آخرین شرایط ممنوعیت های کرونایی تردد در جاده ها اعلام نمود: با توجه به شرایط خوزستان کماکان ممنوعیت ورود به استان خوزستان برقرار است؛ در خصوص سه استان شمالی اعم از گیلان، مازندران و گلستان و 7 شهر مسافرپذیر نیز ممنوعیت ها اعمال می گردد؛ اگرچه قرار است امروز آخرین شرایط رنگبندی شهر ها اعلام گردد.

جانشین پلیس راهور ناجا اضافه نمود: براساس مصوبات ممنوعیت تردد به شهر های قرمز و نارنجی پابرجاست و اگر شهر جدیدی تبدیل به قرمز و نارنجی گردد به لیست مذکور اضافه شده و ممنوعیت تردد تا آخر تعطیلات در این استان ها برقرار است.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش در خصوص تغییر ساعت اجرای محدودیت تردد شبانه گفت: ممنوعیت تردد شبانه تا این لحظه هیچ تغییری نکرده و در تمام شهر های کشور ممنوعیت از ساعت 21 تا 3 صبح برقرار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1185

به "سردار حسینی: با توجه به یخبندان و کولاک از سفر غیر ضروری پرهیز کنید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار حسینی: با توجه به یخبندان و کولاک از سفر غیر ضروری پرهیز کنید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید