ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت عالی معرفی گردید

به گزارش مجله سی نوا، هوامی (Huami)، برند زیر مجموعه شیائومی که در فراوری گجت های پوشیدنی فعالیت می نماید مطابق برنامه روز گذشته از ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت مناسب و قابلیت های فراوان رونمایی کرد.

ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت عالی معرفی گردید

با عملکردی مشابه ساعت هوشمند Amazfit T-Rex، نماینده جدید هوامی تقریبا از هر لحاظ، به نسبت نسخه های ماقبل خود رجحان دارد. محصولی با ظاهری نه چندان ظریف اما قابلیت های فراوان که از 70 نوع حالت ورزشی و سلامتی مختلف پشتیبانی می نماید و همین مسئله آن را برای همه کاربران، حتی حرفه ای ها به انتخاب بسیار ایده آلی تبدیل می نماید. یکی از جالب ترین قابلیت های Amazfit Ares این است که در کنار فعالیت هایی نظیر دویدن، شنا و دوچرخه سواری، پایکوبی هایی نظیر زومبا را هم به عنوان فعالیت بدنی در اختیار دارد.

در رابطه با طراحی این ساعت خبرهای زیادی شنیدیم. حتی پیش تر، هنگامی که تاریخ رونمایی رسمی این محصول اعلام شده بود، مدیرعامل شرکت تصویری از آن را در ویبو به اشتراک گذاشت بنابراین کاملا از شکل و شمایل آن مطلع بودیم. با این حال باید بگوییم Amazfit Ares از طراحی ظریفی برخوردار نیست و در واقع نمایشگر آن درون قالبی 8 ضلعی قرار گرفته که سه دکمه فیزیکی نیز روی آن ها تعبیه شده است. در واقع با در دست دریافت این ساعت کاملا حس و حال محصولات قدیمی به شما القا می گردد اما به خوبی می دانیم پشت این طراحی نه چندان مدرن قابلیت های فراوانی قرار گرفته.

نمایشگر این ساعت هوشمند 1.28 اینچ است که وضوح تصویر در آن به 206 × 640 می رسد که متاسفانه از نوع پنل بکار رفته در آن خبری نداریم. نکته منفی در رابطه با این ساعت بند های سیلیکونی هستند که به هیچ عنوان قابلیت تعویض ندارند و کاربر فقط باید بین رنگ های موجود یکی را انتخاب کند.

افزایش فروش ساعت های هوشمند؛ اپل واچ همچنان در صدر

این محصول از سنسور ضربان قلب پشتیبانی نموده و به نسبت ساعت هوشمند Amazfit T-Rex، ردیابی حالت های ورزشی در آن به شکل پیشرفه تری صورت می گیرد. نکته مثبت دیگر اما استفاده از PAI است (قابلیتی که نتیجه فعالیت را به عنوان عددی از 1 تا 100 به نمایش در می آورد که درک آن برای کاربر آسان باشد) که به صورت هفتگی به فعالیت و موثر بودن تمرینات شما بر اساس ضربان قلب امتیاز می دهد. همچنین با پشتیبانی از سیستم ردیابی حرفه ای Firstbeat، قابلیت های زیادی از جمله اندازه گیری حداکثر میزان اکسیژن مصرفی خون، اثربخشی و فشار تمرینات و مدت زمان ریکاوری به این ساعت هوشمند اضافه شده که می تواند باعث دوچندان شدن محبوبیت بالای آن در بازار گردد.

ساعت هوشمند Amazfit Ares تنها 48 گرم وزن دارد و می تواند در عمق 50 متری آب از نفوذ آن به داخل جلوگیری کند که این استاندارد برای یک محصول که با هدف ورزش و سلامت فراوری می گردد فوق العاده است. طور عمر باتری در این ساعت به 14 روز می رسد که با ردیاب GPS این میزان به 23 ساعت کاهش پیدا می نماید. در این صورت هم، آن دسته از ورزشکارانی که در زمینه دوی استقامت فعالیت می نمایند به راحتی می توانند روی طول عمر بالای باتری حساب نمایند. با این مقدار از توان، Amazfit Ares در بین ساعت های هوشمند موجود در بازار نظیر اپل واچ و حتی فیت بیت بی رغیب است.

در حال حاضر ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی بسیاری با برند Amazfit در بازار وجود دارند و همچنین قرار است مدل های بیشتری (نه با ظاهر چندان متفاوت) از آن راهی بازار گردد. به همین خاطر احتمالا تشخیص تفاوت بین آن ها کمی مشکل خواهد شد. روی کاغذ، Amazfit Ares انتخاب بهتری به نسبت Amazfit T-Rex به حساب می آید که خوشبختانه ارزان تر هم هست. این ساعت هوشمند در کشور چین 499 یوان قیمت گذاری شده که اگر بخواهیم همین مقدار را به دلار تبدیل کنیم، به قیمت مناسب 70 دلار می رسیم و این یعنی خارج از چین، Amazfit Ares حتما با قیمت زیر 100 دلار راهی بازار می گردد که می توان آن را خبر خوبی برای علاقه مندان به گجت های پوشیدنی دانست.

در حالی که معمولا ساعت های ارزان قیمت چینی از نظر کیفیت آنقدرها توجه کاربران را جلب ننموده بودند، سری Amazfit به خوبی توانستند با قیمت فوق العاده و قابلیت های فراوان در بازار بدرخشند.

منبع: wareable

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 683

به "ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت عالی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند Amazfit Ares با قیمت عالی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید