زیرساخت تفریحی برای پذیرایی از گردشگران بین المللی در دریاچه ولشت فراهم می گردد

به گزارش مجله سی نوا، ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، زیرساخت تفریحی برای پذیرایی از گردشگران بین المللی در دریاچه ولشت فراهم می گردد.

زیرساخت تفریحی برای پذیرایی از گردشگران بین المللی در دریاچه ولشت فراهم می گردد

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از دریاچه ولشت در چالوس با تقدیر از مسئولان شهرستانی و اجرایی استان در جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این دریاچه اضافه کرد: با وجود طبیعت بکر بودن منطقه اما زیرساخت ها برای ورود جهانگردان به دریاچه ولشت در سالهای گذشته فراهم نبود که با حضور منسجم سرمایه گذاران در یک سال گذشته بخش زیادی از این دغدغه ها به انتها رسیده است.

وی گفت: در اجرای طرح های زیرساختی در دریاچه ولشت بطور حتم به مسائل زیست محیطی و جهانگردی توجه و چارچوب ها برای حفظ این میراث گرانبها در نظر گرفته می گردد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دریاچه ولشت به عنوان بی نظیرترین جاذبه کوهستانی کریدور شمال به جنوب کشور بشمار می رود، گفت: دستگاه های اجرایی تمام قد برای برطرف مسائل زیرساختی در این دریاچه در کنار بخش خصوصی باشند.

حسینی پور توضیح داد: حدود 350 میلیارد تومان در دریاچه ولشت چالوس برای جذب جهانگرد و برطرف مسائل زیرساختی هزینه خواهد شد که بطور حتم با اتمام طرح، این دریاچه به قطب ورود میلیونی جهانگردی داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1754

به "زیرساخت تفریحی برای پذیرایی از گردشگران بین المللی در دریاچه ولشت فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت تفریحی برای پذیرایی از گردشگران بین المللی در دریاچه ولشت فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید