حسینی کیا: ثروت وارداتچی ها به صورت بادکنکی افزایش یافته ، عدالت اجتماعی دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم است

به گزارش مجله سی نوا، نماینده سنقر در مجلس گفت: عدالت اجتماعی جزء دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم است و قطعا در تحقق آن گام هایی در مجلس برداشته خواهد شد.

حسینی کیا: ثروت وارداتچی ها به صورت بادکنکی افزایش یافته ، عدالت اجتماعی دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم است

جواد حسینی کیا، کننده سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، اظهارداشت: در مسئله عدالت اجتماعی نتوانسته ایم در تراز انقلاب اسلامی که جزء شعار های اصلی این انقلاب بوده است به خوبی عمل کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که کشور دارای منابع عظیم و از نظر ظرفیت دارای گستردگی فراوان است اما با سوء مدیریت ها متاسفانه نتوانسته ایم از آن ها بهره مند شویم.

کننده سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث عدالت اجتماعی بیشتر حرف زده شده است تا عمل؛ یعنی آن طوری که باید ثروت در کشور توزیع شود، اتفاق نیفتاده و اکنون مشاهده می کنیم در برخی از استان ها توسعه خوبی صورت نگرفته است.

حسینی کیا با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور، بیان داشت: علت بی عدالتی های موجود در کشور این بوده که نتوانسته ایم ثروت و حوزه اشتغال را به خوبی مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر در حوزه واردات، وارداتچی ها خوب توانسته اند منفعت کسب کنند و ثروت هایشان به صورت بادکنکی افزایش یافته است. در مقابل هم تولید ضربه خورده وهمچنین فقر در سفره های مردم باقی مانده است.

این کننده مجلس افزود: لذا کشور نیازمند یک برنامه و آمایش سرزمینی جدی هست که هم منابع کشور در مجلس درست مدیریت شود و هم استان های محروم از این منابع تطمیع شوند.

حسینی کیا با بیان اینکه باید گامی در جهت توزیع منابع و شکل گیری عدالت در جامعه برداشته شود، گفت: عدالت اجتماعی جزء دغدغه کنندگان مجلس یازدهم است و قطعا در تحقق آن گام هایی در مجلس برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 694

به "حسینی کیا: ثروت وارداتچی ها به صورت بادکنکی افزایش یافته ، عدالت اجتماعی دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی کیا: ثروت وارداتچی ها به صورت بادکنکی افزایش یافته ، عدالت اجتماعی دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید