توصیه محیط زیست تهران نسبت به خودداری بچه ها و سالمندان از فعالیت در فضای باز

به گزارش مجله سی نوا، در پی تشدید آلودگی هوای پایتخت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه ای از بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و بچه ها خواست که از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند.

توصیه محیط زیست تهران نسبت به خودداری بچه ها و سالمندان از فعالیت در فضای باز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران آمده است: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، منتهی به ساعت 8 صبح روز چهارشنبه (23 مهرماه) متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته 121 و آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون وکیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است.

متوسط 24 ساعته کیفیت هوا در 4 ایستگاه پارک شکوفه (منطقه 14) 154،شهرداری منطقه 15، 154، شهرداری منطقه 21، 153 و سوهانک(منطقه 1)151 در شرایط ناسالم است.

براساس هشدار شماره 48 اداره کل هواشناسی استان تهران در تاریخ 21 مهرماه مبنی بر سکون نسبی جو، پایداری هوا و انباشت آلاینده ها تا ظهر پنجشنبه (24 مهرماه) و احتمال ورود به شرایط ناسالم در روزهای آینده، توصیه می شود کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و بچه ها از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، در انتها این اطلاعیه توصیه شده است: شهروندان دقت هنگام سوختگیری در جایگاه ها و جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت ها داشته باشند و از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن خودداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 931

به "توصیه محیط زیست تهران نسبت به خودداری بچه ها و سالمندان از فعالیت در فضای باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه محیط زیست تهران نسبت به خودداری بچه ها و سالمندان از فعالیت در فضای باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید