تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در محورهای اورامانات با زنجیرچرخ امکان پذیر است و رانندگان در صورتی که قصد سفر به این منطقه را دارند، باید حتما از زنجیرچرخ استفاده نمایند.

تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است

سرهنگ محمد حیدری گفت: بارش برف در سه راهی شهدای منطقه اورامانات موجب شده تردد بدون زنجیر چرخ به سمت سروآباد مقدور نباشد.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی بارش ها در ساعات آینده خصوصا در مناطق کوهستانی و گردنه ها افزایش می یابد، به رانندگان توصیه کرد از ترددهای غیر ضروری اجتناب نمایند.

حیدری توضیح داد: در صورتی که شهروندان مجبور به سفر به مناطق اورامانات هستند قبل از سفر از کارایی سیستم های گرمایشی، برف پاک کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: مورد دیگری که رانندگان حتما به آن توجه داشتند باشند تنظیم باد لاستیک خودرو است، چرا که لاستیکی که بادش تنظیم باشد بهترین و مناسب ترین چسبندگی را با جاده خواهد داشت و از سرخوردن جلوگیری می نماید.

وی توضیح داد: در زمان لغزندگی جاده باید از گردش و انحراف ناگهانی و کم و زیاد کردن فشار بر روی پدال گاز و رانندگی با سرعت بالا و سبقت دریافت و تغییر ناگهانی دنده از سبک به سنگین در سرعت بالا خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 344

به "تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در محورهای اورامانات با زنجیر چرخ امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید