تور ارزان بلغارستان: برترین سواحل وارنا بلغارستان

به گزارش مجله سی نوا، مشهورترین سواحل وارنا

شهر وارنا یکی از مشهورترین و زیباترین شهرهای ساحلی بلغارستان است. این شهر به خاطر سواحل طلایی و آفتاب مطبوعش معروفیت زیادی دارد و به ویژه در فصل تابستان گردشگران زیادی از سرتاسر جهان به این منطقه می آیند. در این مطلب می خواهیم برترین سواحل وارنا را به شما معرفی کنیم که به علت ساحل شنی و طلایی، آب زلال و شفاف دریا و امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی که دارند محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان بلغارستان: برترین سواحل وارنا بلغارستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

منطقه ساحلی گلدن سندز | Gloden Sands

گلدن سندز یکی از مشهورترین سواحل وارنا و یکی از برترین آن هاست. ساحل گلدن سندز را به علت پارک زیبا، ساحل شنی و طلایی و طبیعت زیبای اطراف مروارید دریای سیاه بلغارستان هم می نامند. تقریبا تمام افرادی که به وارنا سفر می نمایند حتما به گلدن سندز هم سری می زنند و از آفتاب درخشان و ساحل طلایی و آرامبخش این منطقه لذت می برند. گلدن سندز حدود 3.5 کیلومتر طول و تا 100 متر عرض دارد. منطقه ساحلی گلدن سندز سرگرمیات آبی و ساحلی زیادی برای مسافران فراهم می نماید و یکی از برترین انتخاب ها برای سپری کردن تعطیلات است. در حاشیه ساحل هتل های زیاد و باکیفیتی وجود دارند که اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی را برای مسافران رقم می زنند. این هتل ها مشرف به دریا هستند و فاصله چندانی با ساحل ندارند. بنابراین مسافران می توانند در این هتل ها اقامت نمایند و علاوه بر لذت بردن از منظره زیبای دریای سیاه هروقت که دلشان خواست به ساحل بفرایند.

آب شفاف و نقره فام گلدن سندز در کنار سواحل شنی و طلایی و چشمه های آب معدنی این منطقه را به یکی از برترین انتخاب ها در سفر به وارنا تبدیل نموده است. به لطف نسیمی که همواره از سمت دریا می وزد در فصل تابستان آب و هوای گلدن سندز بسیار مطبوع و معتدل است و میانگین دما در ماه های جولای و آگوست حدود 27 درجه سانتیگراد و دمای آب حدود 24 درجه سانتیگراد است. به همین علت مسافران با سفر به وارنا و گلدن سندز می توانند تعطیلاتی لذتبخش و پر از آرامش را در این منطقه ساحلی داشته باشند. گلدن سندز در فاصله 17 کیلومتری شمال وارنا قرار گرفته و یکی از مشهورترین سواحل برای بازدید در تور وارنا به شمار می رود.

ساحل سنت کنستانتین و هلنا | St. Constantine and Helena

این ساحل یکی از قدیمی ترین منطقه ها ساحلی بلغارستان است و تنها 8 کیلومتر با شهر وارنا فاصله دارد. اگر از هیاهو و شلوغی گریزان هستید و دوست دارید در ساحلی آرام و خلوت استراحت کنید به این ساحل بروید. ساحل سنت کنستانتین و هلنا فضای نسبتا کوچک و خلوت است و به علت شفافیف و زلالی آب برای غواصی و ماهیگیری بسیار مناسب است. درختان سرسبز اطراف، چشمه های آب معدنی و آب و هوای مطبوع و خنک این ساحل فضایی بسیار دوست داشتنی و آرام برای استراحت به وجود می آورند. در اطراف این ساحل هتل ها و اقامتگاه های متعددی وجود دارند و امکانات و خدمات رفاهی مناسبی به مسافران ارائه می نمایند. از فرودگاه بین المللی وارنا ایاب و ذهاب به این ساحل انجام می گردد و همین طور از شهر وارنا هم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی می توانید خود را به این منطقه برسانید.

مجموعه ساحلی سانی دی | The Sunny Day Complex

تنها 10 کیلومتر که به سمت شمال شهر وارنا بروید در مجاورت ساحل سنت کسنتانتین و هلنا منطقه ساحلی آرام و دلنشینی به نام مجموعه سانی دی وجود دارد. این مجموعه هرآنچه که گردشگر ها برای یک تعطیلات ساحلی و آفتابی را احتیاج دارند در خود جای داده است: هتل ها و اقامتگاه های لوکس، سواحل شنی و طلایی زیبا، محوطه بازی بچه ها، رستوران ها و کافه های مختلف، زمین تنیس، قایق سواری و خدمات درمانی. مجموعه سانی دی به دور از هیاهو و ازدحام سواحل شلوغ وارنا موقعیت ایده آل برای استراحت و لذت بردن از آفتاب مطبوع و ساحل را فراهم می نماید. اگر دوست دارید زیر آفتاب درخشان دراز بکشید و در حالیکه به صدای موج های دریا گوش می دهید موزیک گوش کنید یا یک نوشیدنی خنگ و گوارا نوش جان کنید به مجموعه ساحلی سانی دی بروید. این مجموعه تنها 10 کیلومتر با شهر وارنا فاصله دارد و دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر برای گردشگران فراهم است.

ساحل آلبنا | Albena

ساحل آلبنا یکی دیگر از سواحل وارنا است که در خلیجی بسیار زیبا در شمالی ترین بخش دریای سیاه بلغارستان قرار گرفته است. این ساحل طبیعت بسیار زیبایی دارد و هارمونی دلنشینی بین فضاس سرسبز اطراف و دریا وجود دارد. آب دریا در این ساحل بسیار شفاف و درخشان است و می توانید کف آن را به راحتی ببینید. ساحل آلبنا حدود 7 کیلومتر طول و 150 متر عرض دارد و محیطی آرام و دلپذیر برای لذت بردن از آفتاب و دریا فراهم می نماید. عمق آب در این ساحل زیاد نیست و به ندرت از 1.6 متر تجاوز می نماید. به همین علت همراه با خانواده و بچه هاتان با خیال راحت می توانید در آب شنا کنید و از سرگرمیات آبی لذت ببرید. اطراف ساحل آلبنا را تپه های سرسبز و محافظت شده Baltata احاطه نموده اند. به علت مراقبت و حفاظتی که از طبیعت این منطقه صورت می گیرد درختان و گیاهان و حیوانات نادر و کمیابی را می توانید در ساحل آلبنا مشاهده کنید. ساحل آلبنا یکی از دلپذیرترین سواحل وارنا است و به علت باغ های پرگل و طبیعت سرسبز اطرافش در منطقه معروفیت زیادی دارد. ساحل آلبنا با منطقه گردشگری بالچیک 12 کیلومتر و با شهر وارنا 30 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین اگر قصد بازدید از کاخ زیبای بالچیک را دارید می توانید طوری برنامه ریزی کنید که پس از آن برای سرگرمی به ساحل آلبنا بیایید.

ساحل ریویرا | Riviera

یکی دیگر از مشهورترین سواحل وارنا منطقه ساحلی ریویرا است. ساحل ریویرا در فاصله 17 کیلومتری شمال شرقی شهر وارنا قرار گرفته و فضایی دوست داشتنی و دلپذیر را برای اقامت و سرگرمی مسافران فراهم می نماید. سکوت و آرامش این منطقه در کنار پارک و فضای سبز که گیاهان و درختان نادری را در خود جای داده است ساحل ریویرا را به یکی از برترین سواحل وارنا تبدیل نموده است. بعلاوه، هتل های لوکس و مجلل این ساحل که ظرفیت پذیرش بیش از 550 مسافر را دارند فضایی اختصاصی و خلوت برای لذت بردن از ساحل فراهم می نماید. اگرچه بیشتر گردشگر ها ساحل گلدن سندز را بیشتر می شناسند و بیشترا به آن جا می فرایند اما اگر در پی ساحلی زیبا، تمیز و آرام و در عین حال لوکس هستید می توانید با طی کردن 17 کیلومتر از شهر وارنا خود را به ساحل ریویرا برسانید.

منبع: varna-bulgaria.info

اگر قصد سفر به وارنا و گشت و گذار در این شهر زیبا را دارد پیشنهاد می کنیم برای بدست آوردن اطلاعات کامل تر درباره دیدنی های شهر مطلب معرفی برترین جاذبه های گردشگری وارنا در بلغارستان را بخوانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1646

به "تور ارزان بلغارستان: برترین سواحل وارنا بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: برترین سواحل وارنا بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید