اوپو تلویزیون هوشمند فراوری می نماید

به گزارش مجله سی نوا، شرکت اوپو تأیید کرد که این شرکت میخواهد به مناسبت یک ساله شدن 5G در چین، یک تلویزیون هوشمند فراوری کند.

اوپو تلویزیون هوشمند فراوری می نماید

به گزارش خبرنگار ، حداقل از تعطیلات کریسمس، شایعه شده است که اوپو در حال توسعه یک تلویزیون هوشمند است و اکنون، شاهد مدارکی هستیم که ثابت می نماید این برنامه ها در شرکت اوپو در حال اجرا است. این شرکت در صفحه رسمی Weibo خود، اینفوگرافیکی را به مناسبت یک سال کوشش تجاری 5G در چین منتشر کرد. تا به حال فکر می کردیم که اول نوانبر سال گذشته بود که فعالیت 5G در کشور چین شروع شده بود، اما اوپو ممکن است چیز دیگری را در ذهن داشته باشد و حتی به همین دلیل اختلاف نظر کمی در کنار این نکته است.

در انتهای تصویر نسبتاً طولانی منتشر شده توسط اوپو، یک دستگاه تلویزیون دیده می گردد. این تصاویر مربوط به محصولاتی است که اوپو در برنامه دارد آن ها را فراوری کند یا پیش از این، آن ها را فراوری نموده است.

در کنار کوشش اوپو، باید گفت شرکت ریلمی به عنوان شرکت خواهر اوپو، اخیرا چند دستگاه تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید تی وی و مجهز به دستیار صوتی هوشمند گوگل فراوری و روانه بازار هند نموده است. شرکت ریلمی به گونه ای تلویزیون های هوشمند خود را قیمت گذاری نموده است که محتمل است اوپو قبل از ورود به این عرصه، بخواهد اقداماتی رقابتی انجام دهد. چند روز پیش، این شرکت از هندزفری های واقعا بی سیم خود به نام W51 رونمایی نموده است. در کنار این هندزفری ها، دستبند Oppo Band هم معرفی شده است. هر دوی این محصولات، در تصویر منتشر شده توسط شرکت اوپو در شبکه اجتماعی Weibo، در کنار تلویزیون قرار گرفته اند، اما هنوز شاهد تلویزیونی در محصولات معرفی شده اوپو نبوده ایم.

با این حال، به نظر می رسد تمام شرکت هایی که تا به حال در عرصه فراوری گوشی های هوشمند رقابت داشته اند، دیگر نمی توانند در عرصه ای دیگر با هم رقابت نکنند و پا به عرصه ای دیگر هم گذاشته اند؛ تلویزیون های هوشمند. به تازگی، شرکت نوکیا که در زمینه فراوری گوشی های هوشمند چندان قوی عمل ننموده، یک تلویزیون 43 اینچی 4K از جنس LED مرفی نموده است که نشان می دهد شرکت های فعال در حوزه فناوری، در حال وارد شدن به عرصه های دیگر رقابت هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 704

به "اوپو تلویزیون هوشمند فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو تلویزیون هوشمند فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید