افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال 98

به گزارش مجله سی نوا، استاندار قزوین از افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال 98 اطلاع داد.

افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال 98

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: در ایام نوروز در حوزه گردشگری و بازدید اماکن نسبت به سال 98 بیش از 36 درصد و در اقامت 19 درصد افزایش داشته ایم که عدد قابل توجهی است و در پی افزایش هرچه بیشتر آن خواهیم رفت.

در استان قزوین تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه سفر نقش آفرینی ویژه ای داشتند و از اینکه این همگرایی و کوشش شبانه روزی در راستای شادمانی و شعف مردم است بسیار خوشحال هستیم.

استان قزوین در ایام نوروز و در مناسبت های مختلف پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی موجود در استان که روز به روز به جامعه شناسایی می گردد با رشد قابل توجه گردشگران روبه رو هستیم.

برنامه ریزی می کنیم در دولت سیزدهم زیرساخت های مناسبی در حوزه گردشگری ایجاد کنیم تا بدین وسیله حضور گردشگران در استان منجر به شکوفایی مالی استان گردد.

در استان قزوین تردد به شکل قابل توجهی زیاد است و 14 میلیون و 480 هزار تردد به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته نزدیک به 40 درصد افزایش داشته است، البته خوشبختانه 80 درصد کاهش تصادفات جاده ای که مورد تأکید مجموعه دولت هم بوده است به ثبت رسیده که بسیار مطلوب ارزیابی می گردد.

علت این کاهش حضور جدی تری پلیس در نقاط حادثه خیز و ابتکار استان در زمینه استفاده از همیاران جهادی پلیس است که بسیار موثر بوده است و برنامه ریزی می گردد تا این رویکرد در تمامی ایام سال اجرایی گردد.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1702

به "افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 36 درصدی بازدید از اماکن گردشگری قزوین نسبت به سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید