تور مجارستان ارزان: آنچه برای ماه عسلی رویایی به بوداپست باید بدانید

به گزارش مجله سی نوا، اگر در پی مکانی برای ماه عسل خود هستید که علاوه بر دیدنی های چشمگیرش دارای تاریخ غنی باشد، بدون اینکه دچار تکرر و خستگی شوید، بوداپست انتخاب اول شما خواهد بود.

تور مجارستان ارزان: آنچه برای ماه عسلی رویایی به بوداپست باید بدانید

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

با ورود مجارستان به اتحادیه اروپا بعد از کمونیسم، شهر بوداپست که در همجواری رود دانوب قرار گرفته است، دری به رویش گشوده شد و همگان را شیفته تاریخ، معماری و هنر پر زرق و برقش نموده است.در این شهر همچون سایر کشورهای کمونیستی چانه زنی بی فایده است، اما شما می توانید از خدماتی لوکس با هزینه ای پایین برخوردار شوید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

نکات ضروری سفر به بوداپست

  • زبان: مجارستانی، اما بیشتر ساکنین به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط هستند.
  • واحد پولی: فورینت مجارستان.
  • شرایط ورود: داشتن گذرنامه معتبر با اعتباری حداقل 3 ماهه
  • زمان پرواز: از تهران تا بوداپست تقریبا 4 ساعت زمان خواهد برد.

برترین زمان سفر به بوداپست:

برترین آب و هوا: بین ماه های اردیبهشت و شهریور شاهد مناسب ترین آب و هوا با 21دمای درجه سانتیگراد خواهید بود. ولی در تابستان ها هم با 26 درجه سانتیگراد هوای دلپذیری را تجربه خواهید کرد.

برترین قیمت: در زمستا با توجه به سردی هوا که تا -1 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، می توانید از برترین قیمت ها و تخفیفات برخوردار شوید.

کارهایی که باید انجام داد

فرهنگ قهوه خانه: بعنوان یکی از تاثیر گذارترین عوامل فرهنگی بوداپست می توان به قهوه اشاره نمود و کلیه ابعاد زندگی و فکریشان را تحت الشعاع قرار می دهد. می توانید برای درک بهتر این شهر در بین گشت وگذار خود به این قهوه خانه ها بروید و به مطالعه روزنامه ها و کتاب هایی که در اختیار شما می گذارند، بپردازید.

معماری شهر: تنها قدم زدن در خیابان های بوداپست می تواند برای بازدیدکنندگان، درس معماری باشد. شما در این شهر به جای مانده های امپراطوری روم، گوتیک و ساختمان هایی به سبک باروک و هچنین بسیاری از ساختمان های سبک مدرن را که با سایر بخش های شهر در ارتباط است، خواهید دید. می توانید با بازدید از موزه های (مانند موزه هنرهای زیبا) این شهر، اطلاعات فرهنگی خود را افزایش دهید و با خرید بلیط به تماشای نمایش در خانه های اپرا یا سالن های کنسرت محلی بروید.

حمام:بوداپست به خاطر چشمه های آب گرم بهاری خود خیلی معروف است. این چشمه های آبگرم دارای خواص معدنی و درمانی زیادی هستند. می توانید در این چشمه های آب گرم حمام کنید و از آن ها لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1631

به "تور مجارستان ارزان: آنچه برای ماه عسلی رویایی به بوداپست باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: آنچه برای ماه عسلی رویایی به بوداپست باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید