9000 مددجوی آذربایجان شرقی در رشته قالی بافی اشتغال دارند

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، حسین دشتی سه شنبه در بازدید از ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز گفت: تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش این اداره کل در رشته های مختلف هنر و صنایع دستی اشتغال دارند.

9000 مددجوی آذربایجان شرقی در رشته قالی بافی اشتغال دارند

وی در ادامه اضافه کرد: برای جلوگیری از دلال بازی ها و سو استفاده کردن از شرایط مددجویان، تمامی تولیدات آنان به ویژه تولیدات هنری و صنایع دستی توسط مرکز بازرگانی این اداره کل به بهترین قیمت ممکن خریداری می گردد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اضافه کرد: مددجویان علاقه مند به فعالیت در زمینه هنر و صنایع دستی، در کلاس های مشاوره فردی و گروهی شرکت می نمایند.

وی توانمند سازی فکری را بستری مهم و لازم برای توانمدسازی جامعه هدف دانست و ابراز کرد: پس از رسیدن مددجویان به مرحله نسبی از توانمندی مالی، تسهیلاتی را در اختیار آنان قرار داده و کلاس های تخصصی با موضوع هنر و صنایع دستی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می کنیم.

دشتی همچنین از اعطای وام بدون کارمزد و سود برای طرح های خودکفایی و پرداخت تسهیلاتی با کارمزد چهار درصد برای مددجویان کمیته امداد به ویژه فعالان صنایع دستی تحت پوشش در استان اطلاع داد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در تبریز اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی نقش مهمی در شناساندن هنر و صنایع دستی استان به دیگران دارد و توسعه مالی استان را شتاب می بخشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 420

به "9000 مددجوی آذربایجان شرقی در رشته قالی بافی اشتغال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9000 مددجوی آذربایجان شرقی در رشته قالی بافی اشتغال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید