گلوبال تایمز: ترامپ با ادعای بهبود زودهنگام از کرونا در مناظره دوم بهره خواهد برد

به گزارش مجله سی نوا، کارشناسان معتقدند که ترامپ با تبلیغ و ادعای بهبودی زودهنگامش از کرونا به عنوان کارت بازی در دور دوم مناظره ها استفاده خواهد نمود.

گلوبال تایمز: ترامپ با ادعای بهبود زودهنگام از کرونا در مناظره دوم بهره خواهد برد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعضی ناظران سیاسی معتقدند که ترامپ از موضوع ابتلایش به کرونا برای اهداف انتخاباتی استفاده می نماید.

در این ارتباط گلوبال تایمز در گزارشی نوشته است مبنی بر اینکه که ترامپ از موضوع ابتلایش به کووید-19 برای این که در کانون توجهات و رسانه ها واقع گردد استفاده می نماید و با خروج زودهنگام از بیمارستان به دنبال آن است که احساسات رای دهندگان را برانگیزد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این ارتباط تحلیلگران همچنین معتقدند که ترامپ با تبلیغ و ادعای بهبودی زودهنگامش از کرونا به عنوان کارت بازی در دور دوم مناظره ها استفاده خواهد نمود و این بهبودی زودهنگام ترامپ حتی ممکن است بسیار هیجان انگیزتر از کشف واکسن کرونا برای رای دهندگان باشد.

در ادامه این گزارش به نقل از دیائو دامینگ، استاد دانشگاه رنمین چین نیز گفته شده که کمپین تبلیغاتی ترامپ از ابتلای او به کرونا استفاده تبلیغاتی خواهد نمود، اگرچه هنوز ابهامات بسیاری برای شهروندان آمریکایی درباره زمان ابتلای ترامپ به کرونا و شرایط فعلی سلامتی او وجود دارد، اما ترامپ همزمان با حضور در بیمارستان به صورت برنامه ریزی شده خود را در کانون توجهات و مشغول کار نشان می داد.

در این گزارش به نقل از کارشناسان دیگری نیز به هدف ترامپ از نشان دادن شرایط سلامتی اش اشاره و گفته شده است که ترامپ با نشان دادن ترخیص خود از بیمارستان خواسته است تا خود را قهرمان مبارزه با کرونا نشان دهد و این برای تقویت روحیه راست گرایان آمریکایی بسیار مهم است. همچنین ترامپ با ادعای بهبودی سریع خود کوشش دارد تا نشان دهد که امکانات بهداشتی و درمانی در آمریکا در شرایط خوبی نشان دهد.

گزارش در سرانجام همچنین به شرایط نامساعد ترامپ در نظرسنجی ها نیز اشاره نموده و این را می افزاید که ترخیص زودهنگام ترامپ از بیمارستان با هدف احتمالی پیگیری رقابت های انتخاباتی انجام شده چون در حال حاضر رقیب ترامپ توانسته از او پیشی بگیرد و به طور کلی ترامپ شرایط خوبی در حال حاضر در نظرسنجی ها ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 901

به "گلوبال تایمز: ترامپ با ادعای بهبود زودهنگام از کرونا در مناظره دوم بهره خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلوبال تایمز: ترامپ با ادعای بهبود زودهنگام از کرونا در مناظره دوم بهره خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید