گزینه جدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کیست؟

به گزارش مجله سی نوا، پس از رأی اعتماد مجلسی ها به مسعود سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان، بازار حدس ها برای ریاست جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داغ شد، اما ظاهراً آخرین گزینه زهرا احمدی پور است.

گزینه جدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کیست؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، پس از تغییر سه وزیر به بهانه ترمیم دولت، توسط رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر، رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی گردید و در نهایت وی 11 آبان علی رغم ناکامی در دوره قبلی مجلس توانست این بار رأی اعتماد از مجلسی ها بگیرد و سازمان میراث فرهنگی را بدون رئیس رها کند.

در این بین فرصت خوبی برای عده ای مهیا شد تا به عنوان گزینه های احتمالی برای ریاست سازمان میراث فرهنگی در رسانه ها مطرح شوند اما گفته می گردد ظاهراً رئیس جمهور زهرا احمدی پور را به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب نموده است.

زهرا احمدی پور دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و علاوه بر عضویت در هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس از سال 1376، مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در سال های 1376 تا 1382 را به عهده داشته است.

معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در سال های 1382 تا 1384 از دیگر مسئولیت های پیشین زهرا احمدی پور بوده است.

احمدی پور سال گذشته نیز توسط وزیر کشور به عنوان مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری منصوب شده بود.

منبع:فارس

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 316

به "گزینه جدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جدی ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید