کوتینیو هم بارسلونا را از دست داد، هم برزیل را خبرنگاران

به گزارش مجله سی نوا، فیلیپ کوتینیو، هافبک خلاق و برزیلی برای حل مشک مینیسک تحت زانوی چپ خود چاره ای جز عمل جراحی مجدد ندارد.

کوتینیو هم بارسلونا را از دست داد، هم برزیل را خبرنگاران

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گلوبو اسپورته مدعی شد فیلیپ کوتینیو به علت تشدید مصدومیت به زودی دوباره تحت عمل جراحی زانوی چپ قرار گرفته و علاوه بر بازی های این فصل بارسلونا، احتمالا شانس حضور در ترکیب برزیل در کوپا آمه ریکا را نیز از دست خواهد داد. فیلیپ کوتینیو اخیرا و بعد از همفکری با کادر پزشکی بارسلونا، هفته گذشته به برزیل سفر کرد تا تحت ارزیابی گروه پزشکی حاذق در این کشور و معالجه آسیب دیدگی مینیسک خارجی زانوی چپ خود قرار گیرد.

به نظر می رسد تصمیم بر جراجی مجدد فیلیپ کوتینیو بوده و او بعد از این عمل حدود شش الی هفت هفته دیگر از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب عملا فصل برای کوتینیو به اتمام رسیده و دیگر شاهد حضور او در ترکیب بارسلونا نیستیم. کوتینیو که از تاریخ 29 دسامبر بازی نکرده، توسط دکتر رودریگو لاسمار، پزشک تیم برزیل تحت عمل جراحی قرار می گیرد. کوتینیو مدتی قبل برای مشاوره در خصوص مصدومیت خود به قطر هم سفر کرد، اما پایان تصمیم گرفت در برزیل تحت عمل جراحی قرار گیرد.

کوتینیو برای اولین بار در تاریخ دوم ژانویه عمل کرد و قصد داشت در ابتدای آوریل به میادین بازگردد، اما مصدومیت جدید در زانوی چپ شرایط برای بازگشت او را غیرممکن ساخت. کوتینیو هنوز قراردادی دو ساله با بارسلونا دارد و مشحص نیست رونالدو کومان فصل بعد نیز خواستار ماندن او در نوکمپ خواهد بود یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1203

به "کوتینیو هم بارسلونا را از دست داد، هم برزیل را خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو هم بارسلونا را از دست داد، هم برزیل را خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید