پیش بینی بورس 26 اردیبهشت ، بازار تا آخر هفته تعادلی و صعودی است

به گزارش مجله سی نوا، به گزارش خبرنگاران، بازار سرمایه امروز فرایند متعادلی را با تاثیرپذیری از متقارن شدن دامنه نوسان داشت. از سیگنال های مهم و موثر در بازار امروز بالا رفتن نرخ دلار نسبت به روز گذشته بوده است که به نظر می رسد بازار واکنش مثبتی نسبت به آن نشان داده؛ شاخص سازان و نمادهای موثر بر شاخص امروز فرایندی مثبت را در پیش گرفتند و در نهایت شاخص کل با 0.47 درصد رشد در محدوده یک میلیون و 189 هزار واحد قرار گرفت.

پیش بینی بورس 26 اردیبهشت ، بازار تا آخر هفته تعادلی و صعودی است

میترا تاتاری، کارشناس بازار سرمایه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: معاملات در بازار امروز خوب بود و همان طور که انتظار می رفت گروه خودرویی و پالایشی تحرکات مطلوبی را در بازار داشتند. بازار با فرایند خوب و مطلوبی پیش رفت اما ادامه فرایند تعادلی و صعودی شدن بازار بستگی به سهم های کوچک دارد. وی در این باره افزود: البته امروز برخی از سهم های کوچکی که مدت ها در صف فروش قفل بودند باز شدند و به فرایند عادی خود برگشتند.

تاتاری افزود: به خاطر متقارن شدن دامنه نوسان پیش بینی می کنم تا پایان هفته شرایط بازار به همین صورت باشد و تغییر خاصی در آن رخ ندهد. در تابلو معاملات امروز 25 اردیبهشت 1400 گروه پالایشی و خودرویی تاثیر مثبتی را در شاخص داشتند که برای فردا و تا آخر هفته هم این دو گروه در بازار پیش رو هستند.

وی درباره شرایط شاخص کل هم وزن نیز گفت: شاخص کل هم وزن تا فردا نمی توان گفت که مثبت می شود اما تا پایان هفته این امکان وجود دارد که به شرایط تعادل و صعودی برسد.

اخبار مرتبط با پیش بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1322

به "پیش بینی بورس 26 اردیبهشت ، بازار تا آخر هفته تعادلی و صعودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس 26 اردیبهشت ، بازار تا آخر هفته تعادلی و صعودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید