پکن؛ اولین شهر چین با ایمنی جمعی مقابل کرونا

به گزارش مجله سی نوا، به دنبال اجرای پویش (کمپین) سریع واکسیناسیون ملی در برابر کرونا، بیش از 80 درصد ساکنان شهر پکن در رده سنی بالای 18 سال اولین دوز واکسن ضد کرونای خود را دریافت نموده اند.

پکن؛ اولین شهر چین با ایمنی جمعی مقابل کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال اجرای پویش (کمپین) سریع واکسیناسیون ملی در برابر کرونا، بیش از 80 درصد ساکنان شهر پکن در رده سنی بالای 18 سال اولین دوز واکسن ضد کرونای خود را دریافت نموده اند به این ترتیب پکن نخستین شهری خواهد بود که به ایمنی جمعی دست می یابد.

کارشناسان بر این باورند که احتمالا پکن اولین شهر چین خواهد بود که به ایمنی جمعی در برابر کرونا خواهد رسید، اما با این حال پروتکل های بهداشتی در برابر بیماری کووید-19 از جمله استفاده از ماسک تا انتها واکسیناسیون، همچنان مورد احتیاج و لازم است.

بر اساس گزارش ها بیش از 15 میلیون نفر از ساکنان پکن در طول 5 ماه گذشته، واکسن های کرونای خود را دریافت نموده اند از طرف دیگر، واکسیناسیون دو دوزی حدود 12.3 میلیون نفر از جمعیت 21 میلیون نفری ساکن این شهر چین نیز تکمیل شده است.

کمیسیون بهداشت ملی چین از تزریق بیش از 420 میلیون دوز واکسن کرونا در این کشور خبر داده است که چین را در رتبه اول دنیا قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1328

به "پکن؛ اولین شهر چین با ایمنی جمعی مقابل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن؛ اولین شهر چین با ایمنی جمعی مقابل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید