ویروس انگلیسی در واقع آمریکایی است؟! ، برزیلی ها بی خیال کرونا هستند (عکس)

به گزارش مجله سی نوا، ویروس انگلیسی باعث وحشت بسیاری از کشورهای دنیا شده است.

ویروس انگلیسی در واقع آمریکایی است؟! ، برزیلی ها بی خیال کرونا هستند (عکس)

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران ، در حالی که شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در این کشور ادامه دارد اخبار مربوط به ویروس کرونا را در رسانه های دنیا مرور می کنیم:

*کنگره آمریکا بسته 892 میلیارد دلاری ویروس کووید 19 را تصویب کرد که پس از ماهها بی تحرکی ، رگ حیاتی برای اقتصاد همه گیر این کشور را به وجود می آورد.

*در کالیفرنیای آمریکا آنچنان بیمارستان ها به اشغال بیماران کرونایی در آمده است که دیگر هیچ تختی در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان خالی نمانده است.

*با توجه به شیوع ویروس انگلیسی در بریتانیا شمار مبتلایان روزانه در این کشور به شکل چشمگیری افزایش یافته است. روز گذشته در این کشور تست کرونای 29 هزار و 121 نفر دیگر مثبت اعلام شد.

*روز گذشته بدترین آمار مرگ و میر کرونا باز هم مربوط به آمریکا بود. در یک شبانه روز تعداد 2 هزار و 627 نفر دیگر جان باختند. برزیل هم 708 قربانی داشت و آلمان نیز 618 فوت شده کرونایی.

*موج جدید خالی کردن قفسه های فروشگاه های انگلیسی بار دیگر شروع شده است. ترس از کمبود منابع غذایی در پی بسته شدن مرزهای این کشور بر روی سایر کشورها نزد مردم افزایش یافته است.

*با وجود اینکه برزیل دومین مرکز دنیای کرونا به شمار می رود اما مردم این کشور بسیار بی مبالات هستند و سواحل ریوددژانیرو مملو از تجمعات بسیار خطرناک و انبوه مردمی است که برای تفریح به آنجا رفته اند.

*کشور تایوان، 250 روز بعد از اینکه هیچ مورد ابتلایی نداشت بالاخره نخستین ابتلای خود را گزارش کرد!

*جمهوری دومینیکن و گواتمالا هم تمامی پروازهای خود به انگلیس را متوقف کردند.

*به دنبال شیوع بیشتر کرونا در تایلند مقامات پایتخت تایلند تصمیم به اعمال محدودیت های جدیدی را گرفته اند.

*وزارت بهداشت و محیط زیست عراق از خرید یک میلیون و پانصد هزار دوز واکسن ویروس کرونا از شرکت داروسازی فایزر اطلاع داد.

*مالزی با شرکت آسترازینکا که واکسن آکسفورد را توزیع می نماید یک قرارداد بست و بر اساس این قرارداد 6 میلیون و 400 هزار دوز واکسن کرونا دریافت می نماید.

*به دنبال شیوع کرونای انگلیسی در بریتانیا دو شرکت داروسازی مدرنا و فایزر که واکسن کرونا را هم فراوری نموده اند تصمیم گرفته اند که واکسن خود را در مقابله با کرونای جدید به کار ببرند تا ببیند که آیا موثر است یا خیر.

*فائوچی مدیر انستیتو های ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت که بعید نیست ویروس جدید جهش یافته در انگلیس در واقع از آمریکا نشات گرفته باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 987

به "ویروس انگلیسی در واقع آمریکایی است؟! ، برزیلی ها بی خیال کرونا هستند (عکس)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس انگلیسی در واقع آمریکایی است؟! ، برزیلی ها بی خیال کرونا هستند (عکس)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید