ورودی ها و خروجی های کرج به خوبی کنترل نمی شود، متولیان فقط ترافیک درست کرده اند

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران/البرز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز از نحوه اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی کرج انتقاد کرد و گفت: متولیان اجرای این امر هیچ نظارتی بر اجرای این دستورالعمل نداشته و حتی حضورشان در مبادی علاوه بر این که سبب اجرای این دستورالعمل نشده بلکه سبب ایجاد ترافیک در مبادی بین شهری شده اند .

ورودی ها و خروجی های کرج به خوبی کنترل نمی شود، متولیان فقط ترافیک درست کرده اند

دکتر محمد فتحی روز جمعه 25 مهرماه گفت: بر اساس جلسات اجرا شده و دستورات رئیس ستادکرونای استان قرار بر این شد که مبادی ورودی و خروجی استان توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور مورد کنترل و نظارت قرار گیرد که متاسفانه با توجه به موج سفرهای مردم، در مبادی نیروها مستقر بوده اما هیچ گونه نظارتی بر رفت و آمدها صورت نمی پذیرد.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: متاسفانه خودروها به راستا خود در حال ادامه دادن بوده و برگشت داده نمی شوند و این تصمیمی که عدم مسافرت در این ایام مورد توجه قرار گرفته بود با توجه به نظارتی که وجود ندارد در روزهای آینده شاهد فرایند گسترش این بیماری با شدت بیشتری خواهیم بود .

این مسئول همچنین اظهار کرد: متولیان اجرای این امر هیچ نظارتی بر اجرای این دستورالعمل نداشته و حتی حضورشان در مبادی علاوه بر این که سبب اجرای این دستورالعمل نشده بلکه سبب ایجاد ترافیک در مبادی بین شهری شده اند .

وی ادامه داد: از مسوولان ذی ربط خواهشمندم کنترل های لازم را در خصوص این موضوع داشته باشند چرا که دانشگاه علوم پزشکی تنها می تواند در بخش درمان و همچنین نظارت بر واحدهای صنفی اقدامات مربوطه در این بخش را اجرایی نماید.

فتحی همچنین از شهفرایندان خواست از سفر های بین شهری اجتناب ورزیده و برای حفظ سلامتی خود و جامعه همکاری بیشتری داشته باشند چرا که در صورت عدم رعایت پروتکل ها و حضور در اجتماعات بدون شک شاهد بالاتر رفتن آمار مرگ و میر و بیماری کرونا در سطح کشور و استان البرز خواهیم بود.

فتحی شرح داد: بدون شک وجود نیروهای انسانی برای کنترل مبادی ورودی و خروجی کارگشا نبوده و می توان با استفاده از نیوجرسی و ابزارهای اینچنینی نسبت به عدم تردد مسافران اقدامات لازم انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 906

به "ورودی ها و خروجی های کرج به خوبی کنترل نمی شود، متولیان فقط ترافیک درست کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی ها و خروجی های کرج به خوبی کنترل نمی شود، متولیان فقط ترافیک درست کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید