وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مشخص تکلیف شد

به گزارش مجله سی نوا، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از تعیین شدن یک هزار نفر از مشمولان و واجدین شرایط دریافت تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان این صندوق اطلاع داد.

وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مشخص تکلیف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فتح الله شعبانی امروز (دوشنبه 9 تیرماه) گفت: مشمولان دریافت یک هزار فقره تسهیلات 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری پس از قرعه کشی، اولویت بندی و راستی آزماییِ مدارک و اسناد ارسالی، تعیین شده اند و پرداخت تسهیلات به حساب این افراد از امروز (دوشنبه) شروع و تا انتها هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

شعبانی با بیان اینکه ثبت نام آنلاین این تسهیلات به وسیله سایت صندوق بازنشستگی از سوم تا 20 خردادماه انجام شد، گفت: این تسهیلات شامل فرزندانی می شد که تاریخ عقدنامه آنها از اول فروردین 98 تا انتها 31 اردیبهشت ماه 99 باشد.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای فصلی این تسهیلات، گفت: قرار شد پرداخت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران در چهار دوره و هر دوره برای یک هزار فقره اجرایی گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری توضیح داد: این تسهیلات 20 میلیون تومان و با اقساط 60 ماهه (5 ساله) بوده که به غیر از ثبت نام اینترنتی و تحویل مدارک به استانها جهت راستی آزمایی، هیچ گونه شرایط خاص و پیچیده ای برای دریافت مثل داشتن ضامن و اسناد بانکی و اقتصادی ندارد که پس از تایید نهایی، مبلغ وام به حساب شخص بازنشسته متقاضی و مشمول به تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده، واریز خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شعبانی یادآور شد: در این دوره، برای دریافت وام ازدواج فرزندان بیش از 29 هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که از این میان و در گام نخست، با توجه به منابع در اختیار، حدود یک هزار نفر مشمول و واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 752

به "وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مشخص تکلیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مشخص تکلیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید