میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم

به گزارش مجله سی نوا، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که او و مهاجم خارجی این تیم به دنبال جدایی از جمع آبی پوشان نیستند.

میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال باشگاه استقلال، هروویه میلیچ در واکنش به انتشار اخباری درباره احتمال جدایی از استقلال گفت: من و دیاباته اصلاً در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم. نمی دانم چرا هر روز طرفداران را با اخبار جدایی مان نگران می نمایند. من و دیاباته هر بار هم که با هم حرف زدیم، صحبت از دلتنگی برای بازی ها بود که بتونیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم.

وی اضافه نمود: ما هر دو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می بریم. من و دیاباته حداقل در این 10 روز اخیر با هیچ رسانه ای مصاحبه ای نکردیم و نمی دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چگونه انجام می گردد!

بازیکن کروات تیم استقلال ادامه داد: طرفداران نگران نباشند، چون من سه روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم، بحث ما این بود که زودتر تمرینات آغاز گردد و با هم به ایران برگردیم.

میلیچ در انتها گفت: ضمن تشکر از مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عزم جدی خودش را برای پرداخت مطالبات ما نشان داده است، بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم. تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه های قبل پرداخت نشده و بد قولی صورت گرفته بود، سر وقت پرداخت گردد که مدیریت جدید به شدت به دنبال انجام تعهدات است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 656

به "میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید