مگوایر مجرم شناخته و به 21 ماه حبس محکوم شد

به گزارش مجله سی نوا، مدافع انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل ضرب و شتم پلیس یونان در سفر اخیرش به این کشور مجرم شناخته شده است.

مگوایر مجرم شناخته و به 21 ماه حبس محکوم شد

به گزارش خبرنگاران, دادگاه رسیدگی کننده به پرونده هری مگوایر مدافع انگلیس منچستریونایتد که چند روز قبل در یونان به دلیل درگیری با پلیس این کشور بازداشت شده بود, اتهامات او مبنی بر ضربت شتم و حمله به پلیس, مقاومت دربرابر دستگیری, تلاش مکرر برای رشوه دادن را تایید و او را به 21 ماه و 10 روز حبس محکوم کرد که البته این مجازات تعلیقی است و در صورت تکرار تخلف اجرایی می شود.

مگوایر و دوست وی کریستوفر شرمان پنجشنبه شب در جزیره میکونوس یونان با چند تن از ماموران پلیسی که برای پایان دادن به یک نزاع در یک کافه مداخله کردند درگیر شدند و حتی دو تن از آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. مگوایر با وجود تلاش فراوان برای بازداشت نشدن با دستبند به اداره پلیس انتقال داده شد و روز بعد به قید وثیقه آزاد شد و به انگلیس برگشت. به این ترتیب وکلای مگوایر پیگیر کارهای حقوقی او شدند و به نیابت از او در دادگاه حاضر شدند.

طبق ادعای وکلای یونانی مگوایر در جلسه رسیدگی به اتهامات او, دلیل اغتشاش مگوایر, تعرض دو توریست آلبانیایی به خواهر او بوده, کسی که در اثر تزریق شدن یک ماده ناشناخته به او فوراً از حال رفته بود. به همین دلیل زمانی که پلیس برای پایان دادن به این نزاع مداخله کرد مگوایر که از اتفاقات رخ داده به شدت عصبانی بود با آنها هم درگیر می شود. او پس از بازداشت شدن از ماموران پلیس می خواهد که به بیمارستان محل انتقال خواهرش برده شود و زمانی که با مخالفت آنها روبه رو می شود سعی در رشوه داده به آنها می کند که این هم به جرم هایش اضافه می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 839

به "مگوایر مجرم شناخته و به 21 ماه حبس محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگوایر مجرم شناخته و به 21 ماه حبس محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید