مقام های بهداشتی آمریکا از موج دوم کرونا با آغاز فصل سرما هشدار دادند

به گزارش مجله سی نوا، مقام های بهداشتی در آمریکا با هشدار نسبت به موج دوم کرونا در این کشور اعلام کردند، با آغاز فصل سرما و با توجه به شیوع سرماخوردگی، ایالات متحده با وضعیتی به مراتب وخیم تر از اوضاع کنونی روبرو خواهد شد.

مقام های بهداشتی آمریکا از موج دوم کرونا با آغاز فصل سرما هشدار دادند

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

خبرگزاری رویترز، رابرت ردفیلد - Robert Redfield مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) نسبت به موج دوم ابتلا به بیماری کووید-19 با آغاز فصل سرما در این کشور هشدار داد.

وی گفت: این امکان وجود دارد که حمله این ویروس در آمریکا در فصل زمستان دشوارتر از موج کنونی باشد که در حال حاضر در آن قرار داریم.

به نوشته رویترز، با توجه به همه گیری ویروس کرونا در آمریکا که بنابر داده های جدید بیمارستانی که نشان از فروکش کردن آن دارد، مقام های آمریکایی باید خود را برای فعال شدن دوباره این ویروس در ماه های پیش رو آماده کنند.

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در بخش دیگری از این هشدار گفت: در فصل سرما همزمان با شیوع آنفولانزا و ویروس کرونا روبرو خواهیم بود؛ همه گیری هر دو بیماری می تواند کشور و سیستم درمانی را در تنگنا و مشکل قرار دهد.

رویترز در ادامه نوشت: در حالی ردفیلد و دیگر مقام های بهداشت و درمان آمریکا بر ادامه رعایت فاصله بهداشتی و ماندان افراد در خانه تاکید می کنند که این موضوع در یک ماه گذشته باعث بیکار شدن نزدیک به 22 میلیون نفر در آمریکا شده است.

اکنون بسیاری از ایالت های آمریکا با موج اعتراض ها برای ازسرگیری فعالیت های کسب وکار روبرو است اما مقام های بهداشت و درمان نسبت به هرگونه رفع سریع محدودیت های اجتماعی برای جلوگیری از ویروس کرونا در این کشور هشدار می دهند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان اکنون به بیش از 2 میلیون 557 هزار نفر رسیده که از این تعداد 177 هزار و 674 نفر جان باخته اند.

آمریکا با بیش از 819 هزار مبتلا و 45 هزار و 343 جان باخته، حدود یک سوم مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 609

به "مقام های بهداشتی آمریکا از موج دوم کرونا با آغاز فصل سرما هشدار دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام های بهداشتی آمریکا از موج دوم کرونا با آغاز فصل سرما هشدار دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید