مقاله: قصر Fairmont Le Château Frontenac کبک کانادا

به گزارش مجله سی نوا، به داخل لابی بیایید .لابی اخیراً بازسازی و میتوانید آثار تاریخی 400 سال پیش که در موارد خاص طراحی شده ،را ببینید و تحسین کنید.

مقاله: قصر Fairmont Le Château Frontenac کبک کانادا

Château فرزند William Van Horne ، رئیس راه آهن کانادا در اقیانوس آرام بود که می خواست هتلی برای مسافران به عنوان روشی برای تبلیغ سفر با قطارهای لوکس ایجاد کند.

در سال 1953 از Château Frontenac برای فیلمبرداری فیلم اعتراف می کنم با بازی مونتگومری کلیفت و آن باکستر که توسط آلفرد هیچکاک ساخته شده ،استفاده شد. مدیر وقت Château Frontenac ، جورج جسوپ ، خودش هم در این فیلم بازی می کند.

در تابستان ، محوطه تاریخی Saint-Louis Forts و Châteaux ، مخفی شده در زیر Dufferin ، مجاور Château ، برای عموم آزاد است. از این نماد شهر Québec چند عکس از زیبا بگیرید. به گفته بیشتر ساکنان Québec ، بهترین چشم اندازها از مکانهای Canotiers (بخش قدیمی)، Citadelle de Québec، Observatoire de la Capitale، Lévis همینجاست

نخستین کنفرانس Québec در Château Frontenac در سال 1943 برگزار شد. نخست وزیر انگلستان ، وینستون چرچیل و رئیس جمهور آمریکا ، فرانکلین د. روزولت ، هنگام توافق بر روی برنامه های حمله متفقین به اروپای اشغال شده ، به میزبانی نخست وزیر کانادا به نام Mackenzie King حضور داشتند.

منبع مقاله: قصر Fairmont Le Château Frontenac کبک کانادا

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1491

به "مقاله: قصر Fairmont Le Château Frontenac کبک کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قصر Fairmont Le Château Frontenac کبک کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید