مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد خبرنگاران

به گزارش مجله سی نوا، خوان لاپورتا مسئله ای برای شروع کار خود به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا ندارد.

مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فردا مهلت اعتبارسنجی اقتصادی برای رئیس جدید باشگاه بارسلونا به اتمام می رسد و خوان لاپورتا که هفته گذشته برنده این انتخابات شده بود، تا ظهر امروز در فراهم کردن ضمانت اقتصادی ناکام مانده بود. به همین دلیل امروز اخباری در خصوص احتمال برگزاری مجدد انتخابات و منتفی شدن رویداد قبلی منتشر شده یود، اما نشریه موندو دیپورتیوو اعلام نمود این مشکل حل شده و خوان لاپورتا مسئله ای برای تصدی پست ریاست باشگاه بارسلونا ندارد.

به نظر می رسد خوان لاپورتا امروز مبلغ 125 میلیون یوروی لازم برای ضمانت های اقتصادی را به وسیله همکاری با بانک سابادل تامین نموده و مسئله ای حل شده است. بدین ترتیب خوان لاپورتا از فردا به شکل رسمی رئیس باشگاه بارسلونا خواهد شد و می تواند کار خود را شروع کند.

قرار است ساعت 6 عصر مراسم معارفه خوان لاپورتا با حضور 300 نفر شرکت کننده در ورزشگاه نوکمپ برگزار گردد و بدین ترتیب نگرانی طرفداران بارسا از این حیث رفع شد. اولین ماموریت مهم خوان لاپورتا تا انتها فصل تمدید قرارداد لیونل مسی خواهد بود و طرفداران بارسلونا امیدوارند با توجه به رابطه خوب طرفین این اتفاق به زودی رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1191

به "مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل لاپورتا برای ریاست بر بارسلونا حل شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید