محصص: برانکو گزینه اصلی تیم ملی بود، کمیته فنی حامی سرمربی است

به گزارش مجله سی نوا، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می گوید سه ماه قبل با اعضای هیات رئیسه فدراسیون درباره نامزدهای هدایت تیم ملی جلسه برگزار شده و آن زمان برانکو گزینه اصلی بود.

محصص: برانکو گزینه اصلی تیم ملی بود، کمیته فنی حامی سرمربی است

مرتضی محصص در گفت وگو با خبرنگاران، درباره بحث های مختلف درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: حدود سه ماه قبل و زمانی که تاج رئیس فدراسیون فوتبال بود، جلسه هیات رئیسه برگزار گشت و ما نظرات خودمان را درباره گزینه های هدایت تیم ملی اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه در آن مقطع شانس برانکو بیش از سایر گزینه ها بود، افزود: برانکو قبل از اینکه سرمربی عمان شود و به خاطر مدت زمان بیشتری که تا انتخابی جام جهانی در فروردین مانده بود، گزینه اصلی بود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتال با بیان اینکه انتخاب گزینه های هدایت تیم ملی با کمیته فنی نیست، اظهار کرد: یک مسئله ای که مطرح می شود این است که کمیته فنی مربیان را انتخاب می کند اما ما فقط مشاوره می دهیم و انتخاب با هیات رئیسه، دبیرکل و رئیس فدراسیون فوتبال است و ما نظرات خودمان را درباره گزینه های آن ها ارائه می دهیم. کار ما استخدام یا اخراج نیست.

محصص با بیان اینکه از سه ماه قبل تا به امروز هیچ جلسه ای با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نداشته اند، گفت: در جلسه ای که سه ماه قبل بود، ما با آن شرایط، با گزینه های مطرح شده موافقت کردیم. برانکو آن زمان شاید رای بیشتری می آورد چون وقت بیشتری مانده بود اما الان فرصتی نداریم و نمی توانیم روی گزینه خارجی فکر کنیم. انتخاب مربی خارجی نیازمند پروژه یک ساله است.

وی یادآور شد: من هیچ اطلاعی از تصمیمات هیات رئیسه فدراسیون ندارم اما احساسم این است که تا دو روز دیگر سرمربی تیم ملی معرفی می شود.

محصص در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به انتقاداتی که از این کمیته می شود هم گفت: باید درباره وظایف کمیته فنی اطلاعات درستی داشته باشیم. نقش ما انتخاب یا اخراج سرمربی نیست بلکه ما حامی سرمربیان در رده های سنی مختلف مردان و زنان هستیم و به آن ها کمک می کنیم که عملکردشان بهتر شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 380

به "محصص: برانکو گزینه اصلی تیم ملی بود، کمیته فنی حامی سرمربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصص: برانکو گزینه اصلی تیم ملی بود، کمیته فنی حامی سرمربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید