لژیونرها از آغاز تمرینات در تهران در اردوی تیم ملی، احتمال تغییر در لیست واکسیناسیون

به گزارش مجله سی نوا، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از تهران شروع خواهد شد و تعدادی از لژیونرها که با انتها فصل فوتبالی خود به ایران آمده اند، از ابتدا در اردوی حضور دارند.

لژیونرها از آغاز تمرینات در تهران در اردوی تیم ملی، احتمال تغییر در لیست واکسیناسیون

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی و با هماهنگی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی از صبح روز سه شنبه 4 خرداد ماه در تهران آغاز خواهد شد. به این ترتیب با برگزاری دیدارهای معوقه لیگ برتر در روز دوشنبه، لیست تیم ملی برای آغاز اردو اعلام می گردد.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در روزهای 4 و 5 خرداد ماه تمرینات خود را در تهران و در آموزشگاه ملی فوتبال برگزار کند و صبح روز 6 خرداد ماه راهی کیش می گردد. طبق برنامه تمرینات تیم ملی تا صبح روز 10 خرداد ماه در کیش دنبال خواهد شد و سپس ملی پوشان با پرواز اختصاصی از این جزیره راهی منامه بحرین می شوند.

تعدادی از لژیونرهای تیم ملی که فصل فوتبالی شان به سرانجام رسیده است و برای استراحت به ایران آمده اند، از نخستین روز اردو در تمرینات تیم ملی حضور دارند. همچنین این بازیکنان که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند، به محض ورود به اردو دوز اول واکسن خود را دریافت می نمایند.

البته نفرات حاضر در دور دوم واکسیناسیون ملی پوشان هنوز تعیین نیست و با توجه به نفراتی که دراگان اسکوچیچ برای حضور در اردو انتخاب می نماید، لیست نهایی واکسیناسیون تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1312

به "لژیونرها از آغاز تمرینات در تهران در اردوی تیم ملی، احتمال تغییر در لیست واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونرها از آغاز تمرینات در تهران در اردوی تیم ملی، احتمال تغییر در لیست واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید