لوور پاریس شکار جدید کرونا

به گزارش مجله سی نوا، کارکنان و کارشناسنان موزه لوور پاریس پذیرای تماشاگران و مخاطبان نیستند. در واقع ترس از شیوع ویرووس کرونا چراغ های موزه لوور پاریس را هم خاموش کرد.

لوور پاریس شکار جدید کرونا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: اپیدمی ویرووس کرونا باعث شد موزه لوور پاریس تعطیل گردد. و کارکنان و مسئولان این موزه که از آثار هنری محافظت می کردند، از ترس آلوده شدن به این ویروس، موزه را تعطیل کردند و از پذیرش بازدیدکنندگان سر باز زدند.

یکی از کارمندان موزه لوور می گوید: ما بسیار نگران هستیم؛ چرا که از همه جای دنیا بازدیدکننده داریم. خطر بسیار بسیار زیاد است. اگرچه هنوز هیچ گونه علائمی از این ویروس در میان 2300 کارمند در این موزه وجود نداشته است. این مسئله را فقط زمان تعیین خواهد نمود.

درهای این موزه مشهور به روی تمامی بازدیدکنندگان درحالی بسته شد که کارکنان لوور برای برگزاری جلسه ای درباره ویروس کرونا در این موزه حاضر شدند.

بعضی از بازدیدکنندگان ساعاتی پس بسته شدن درها همچنان در صف ها به انتظار ایستادند، اما مقامات موزه لورر اعلام کردند درهای این موزه تا سرانجام روز بسته خواهد ماند.

در سال 2019 در مجموع 9.6 میلیون نفر از موزه لوور بازدید کردند که سه چهارم آن ها از خارج از فرانسه برای بازدید از لوور آمده بودند. درحالت عادی، محبوب ترین موزه دنیا روزانه میزبان ده ها هزار نفر از علاقه مندان است.

فرانسه تا به امروز 130 مورد ابتلا به ویروس کرونا و دو مورد مرگ در اثر ابتلا به آن را گزارش نموده است.

روز یکشنبه دولت فرانسه از اقدامات مختلفی برای جلوگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا از جمله ممنوعیت تمامی اجتماعات بالای پنج هزار نفر در محیط های سربسته اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 440

به "لوور پاریس شکار جدید کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوور پاریس شکار جدید کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید