عکس، سه قاب تاریخی از دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در داربی

به گزارش مجله سی نوا، بهانه تازه برای اوجگیری این جنجال مربوط به مصاحبه اخیر مهدی امیرآبادی است که وی در آن تصریح نموده ماده ممنوعه از دوبی آمده بود و به اصرار فرهاد مجیدی، همه بازیکنان از آن استفاده کردند.

عکس، سه قاب تاریخی از دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در داربی

به گزارش خبرنگاران، روز 18 آذر 90 پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این ملاقات در طول نود دقیقه به تساوی بدون گل انجامید، اما در وقت های اضافی استقلال با نیروی مضاعف بدنی سه گل به پرسپولیس زد و راهی نیمه نهایی شد. اتفاق جنجالی اما بعد از خاتمه بازی رخ داد؛ جایی که آزمایش دوپینگ مهدی امیرآبادی و میثیم حسینی از استقلال مثبت درآمد.

هر دو بازیکن از ماده ممنوعه جک تری دی استفاده نموده بودند و هر دو نفر مدعی شدند تمام بازیکنان تیم همین ماده را مصرف نموده اند. در آن موقع موضوع در برنامه نود مطرح شد و حتی براتی به عنوان کارشناس حقوقی عقیده داشت نتیجه باید تغییر کند، هرچند این اتفاق رخ نداد. بهانه تازه برای اوجگیری این جنجال مربوط به مصاحبه اخیر مهدی امیرآبادی است که وی در آن تصریح نموده ماده ممنوعه از دوبی آمده بود و به اصرار فرهاد مجیدی، همه بازیکنان از آن استفاده کردند.

از آن بازی تصاویر خاص زیادی به جا مانده که سه تا از آنها شهرت بسیار زیادی دارد. فرهاد مجیدی که آن روز خشنود ترین بازیکن استقلال بود بعد از گل مجتبی جباری از شدت شادی گردن او را محکم گرفت و بعد از گل اسماعیل شریفات، بازوبند کاپیتانی خودش را به دست او بست. در تصویر دیگر هم علی کریمی را بعد از خاتمه مسابقه روی نیمکت پرسپولیس می بینید؛ در یکی از مغموم ترین قاب های به جا مانده از جادوگر.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 404

به "عکس، سه قاب تاریخی از دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در داربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، سه قاب تاریخی از دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در داربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید