سوریه، عقب نشینی تروریست ها از همه نقاط تازه اشغال شده در لاذقیه

به گزارش مجله سی نوا، گروه های تروریستی در شمال شرق استان لاذقیه در پی افزایش حملات هوایی به مواضع شان، از تمام نقاطی که در آن پیشروی نموده بودند، به طور کامل عقب نشستند.

سوریه، عقب نشینی تروریست ها از همه نقاط تازه اشغال شده در لاذقیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جبهه شمال استان لاذقیه مدتی است بار دیگر داغ شده و ارتش سوریه و گروه های تروریستی بشدت درگیر هستند.

درگیری در شمال استان لاذقیه در محور جبل الترکمان و جبل الاکراد و مسیرهای منتهی به آن در شمال شرق استان لاذقیه است. درگیری ها از حدود ده روز پیش تشدید شده و دو طرف خسارت و تلفات به یکدیگر وارد نموده اند.

روز گذشته (صبح آدینه) گروه های تروریستی الجیش الوطنی و غرفة عملیات وحرّض المؤمنین با حمله ای شدید به مواضع ارتش سوریه پیروز شدند در هفت نقطه پیشروی نمایند اما صبح امروز با تشدید حملات هوایی به مواضع آنان، این گروه ها از مواضع تصرف نموده، عقب نشستند.

محورهایی که شاهد عقب نشینی گروه های مسلح بود، منطقه کبانة، تلة الملک، تلة الشیخ یوسف، بیت العضم و تلة رشو است.

موقعیت مناطق درگیر در استان لاذقیه

به گفته مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه نزدیک به معارضان، گزارش کرد که این محورها امروز شنبه اکنون شاهد نوعی آرامش شنماینده است. گفته می گردد دو طرف تلفات سنگینی متحمل شده و شمار زخمی ها نیز زیاد است و عناصر مسلح از همه مواضعی که دیروز اشغال کردند، عقب نشینی کردند.

محور کبانه در ریف شمال شرق لاذقیه امروز شاهد حملات شدید هوایی روسیه به مواضع گروه های مسلح در جبل الاکراد و جبل الترکمان و سهل الغاب بود. محورهای غرب ابوالظهور در ریف شرقی استان ادلب تا ریف جنوبی ادلب نیز شاهد پرواز پهپادهای شناسایی است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 156

به "سوریه، عقب نشینی تروریست ها از همه نقاط تازه اشغال شده در لاذقیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، عقب نشینی تروریست ها از همه نقاط تازه اشغال شده در لاذقیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید