سلطانی فر: تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است، موانع بر سر این راه باید رفع گردد

به گزارش مجله سی نوا، وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: کوشش کردیم تا با توجه به مصوبه دولت به وسیله سازمان خصوصی سازی بتوانیم این دو باشگاه را واگذار کنیم.

سلطانی فر: تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است، موانع بر سر این راه باید رفع گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, مسعود سلطانی فر در جمع اعضای مجمع باشگاه پرسپولیس گفت: باید از دوستان سازمان حسابرسی که با صبر و حوصله و درایت کوشش می نمایند تا مسائل ارگان های دولتی از جمله دو باشگاه پردردسر استقلال و پرسپولیس را حل و فصل نمایند، تشکر کنم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم تمام این اقدامات زمینه ای برای واگذاری هرچه سریع تر این دو باشگاه به بخش خصوصی گردد. شدیداً باور دارم تنها راه نجات این دو باشگاه و رشد فوتبال واگذاری آنها به بخش خصوصی است تا بتوانند در چارچوب مقررات امور جاری خود را مدیریت نمایند و دولت نقش حاکمیتی خود را در این خصوص مثل خیلی جاها داشته باشد.

وی تأکید کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس نگران بودند که اگر بخش خصوصی نتواند این دو باشگاه را با هواداران میلیونی مدیریت کند, چه اتفاقی می افتد، ولی من باورم این است که به راحتی این دو باشگاه قابل واگذاری است و ما باید نظارت کنیم تا دچار مشکل نشوند و اگر یک روز هم امکانپذیر باشد، این واگذاری را سریع تر انجام می دهیم.

سلطانی فر در سرانجام گفت: موانع زیادی بر سر راه این خصوصی سازی وجود دارد که با همکاری دستگاه ها و عزم و اراده بیشتر در دو باشگاه باید هرچه سریع تر رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 460

به "سلطانی فر: تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است، موانع بر سر این راه باید رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است، موانع بر سر این راه باید رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید