سطح کیفی و فنی مسابقات کشتی خوب بود، ایران درآستانه قهرمانی

به گزارش مجله سی نوا، محمد حدادی در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی کشتی نونهالان و نوجوانان که در سالن یادگار امام شهر الوند در حال برگزاری است در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: بیست و دومین دوره مسابقات کشتی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهر الوند با حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی و یک تیم منتخب استان و شهر الوند در 2 رشته آزاد و فرنگی به مدت سه روز است که بخوبی در حال برگزاری است و تا این لحظه در چند وزن کشتی گیران کشورمان در صدر جدول قرار دارند.

سطح کیفی و فنی مسابقات کشتی خوب بود، ایران درآستانه قهرمانی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی اعلام کرد: حضور تیم هایی از کشورهای ارکمنستان، قرقیزستان، آذربایجان، ارمنستان در قالب 8 تیم در رشته های فرنگی و آزاد موجب شد این رقابتها با کیفیت بسیار خوبی برگزار گردد و شور و نشاط خاصی در این شهر ایجاد کند.

حدادی توضیح داد: در این دوره از مسابقات 202 کشتی گیر در مدت سه روز با هم رقابت کردند و عصر امروز آدینه نتایج نهایی معین می گردد.

وی یادآورشد: 107 کشتی گیر در در رشته آزاد و در رشته فرهنگی 95 کشتی گیر با هم رقابت کردند.

ناظر و سرپرست بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی نونهالان و نوجوانان در ادامه گفت: خوشبختانه کیفیت فنی مسابقات بسیار خوب بود و شهرداری الوند که شاید تجربه اول خود را در برگزاری مسابقات بین المللی در این سطح را داشت با یاری فدراسیون کشتی بخوبی درخشید و توانمندی خود را نشان داد و میزبان شایسته ای بود.

حدادی اظهارداشت: یکی دیگر از ویژگی های این دوره از مسابقات استقبال گسترده جوانان و مردم شهر الوند از این رقابتها بود که نشان داد هم روحیه ورزشی در شهر زیاد است و هم علاقمندان به کشتی در شهر الوند قابل توجه است و این پشتوانه می تواند برای مسابقات آینده نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی اعلام کرد: این رقابتها یک محک خوبی برای کشتی گیران نونهال و نوجوان کشور بود تا بتوانند خود را برای رقابتهای آسیایی آماده نمایند.

حدادی اظهارداشت: نماینده اتحادیه جهانی هم از سطح مسابقات راضی است و سطح داوری هم خوب بود و خوشبختانه هیچ مشکل خاصی نداشتیم.

حدادی با اشاره به نتایج بدست آمده تا ظهر آدینه اضافه کرد: در 5 وزن تاکنون تیم کشتی ایران توانسته با کسب 120 امتیاز در رشته فرهنگی در صدر باشد که تیم قرقیزستان هم با 43 امتیاز و پوئن مثبت در رده دوم و آذربایجان با 43 امتیاز در صندلی سوم، ترکمنستان با کسب 35 امتیاز در صندلی چهارم و ارمنستان با 21 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته اند که نتایج نهایی تا ساعاتی دیگر معین می گردد.

سرپرست مسابقات یادآورشد: در رشته کشتی آزاد هم در 8 وزن تاکنون تیم ایران با کسب 185 امتیاز در صدر قرار گرفته و تیم قرقیزستان با 97 امتیاز در مکان دوم، ارمنستان با 81 امتیاز در مکان سوم، تیم آذربایجان با 40 امتیاز رده چهارم و ترکمنستان با 14 امتیاز فعلا در مکان پنجم است.

وی اعلام کرد: تا ساعاتی دیگر قهرمان مسابقات معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 248

به "سطح کیفی و فنی مسابقات کشتی خوب بود، ایران درآستانه قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح کیفی و فنی مسابقات کشتی خوب بود، ایران درآستانه قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید