ساخت 5 واحد مسکونی برای مددجویان رامسری

به گزارش مجله سی نوا، خبرنگاران: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت: پنج واحد مسکونی برای مددجویان رامسری ساخته می گردد.

ساخت 5 واحد مسکونی برای مددجویان رامسری

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از ساری، علی اکبر سیدی صبح آدینه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان رامسری، اظهار کرد: پنج واحد مسکونی به ارزش 92 میلیون تومان برای مددجویان رامسری در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: پنج واحد مسکونی به ارزش 92 میلیون تومان برای مددجویان در نظر گرفته شده که سه واحد آن به بهره برداری رسیده و یک واحد آن در هفته دولت افتتاح شده است.

سیدی اضافه کرد: منازلی که کمیته امداد مجری آن بوده بر مبنای استاندارد ساخت و سازهای کشور اجرا شده است.

وی اظهار کرد: سال جاری برنامه ای تهیه شده تا برای ایتام بی بضاعت با همیاری امام آدینه شهرستان رامسر و شهرداران این منطقه منزل و سرپناه مناسبی تهیه گردد.

سیدی گفت: هدایا و یاری هایی که مسئولان و خیران شهرستان در جشن رمضان قول آن را داده پیگیری نموده و فرایند اخذ زمین و ساخت و ساز برای ساخت منازل شروع می گردد.

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: پایدارترین ازدواج ها در خانواده امداد رخ داده و این خبر خوش از سوی موسسات تحقیقاتی کشور اعلام شده است.

وی گفت: برای 16 نوعروس کلاس های متنوع خانه داری، همسرداری برگزار شده که در این کلاس ها حضور می یابند تا در آینده زندگی خوب و سالمی را ادامه دهند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 522

به "ساخت 5 واحد مسکونی برای مددجویان رامسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 5 واحد مسکونی برای مددجویان رامسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید