زمان مصاحبه کنکور دکتری معرفی شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش مجله سی نوا، شیوه نامه مرحله دوم مصاحبه علمی، سنجش عملی و آنالیز سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد.

زمان مصاحبه کنکور دکتری معرفی شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شیوه نامه مرحله دوم مصاحبه علمی، سنجش عملی و آنالیز سوابق آموزشی پژوهشی و فناوری آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد.

پذیرش دانشجو در دوره دکتری، براساس فرآیند دو مرحل ای صورت می گیرد. مرحل اول آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت متمرکز انجام می گیرد و مرحله دوم آن، شامل مصاحبه علمی، سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلبان، توسط دانشگاه پذیرنده دانشجو صورت می گیرد.

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در راستای تحقق این امر، از بین داوطلبان واجد شرایط معرفی شده به وسیله سازمان سنجش به این دانشگاه و به وسیله برگزاری مصاحبه علمی شفاهی به صورت الکترونیکی برخط آنلاین، اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی آموزشی- پژوهشی برای سال تحصیلی 1401-1400 می نماید.

داوطلبانی که در مرحله اول آزمون دکتری شرکت کردند و به وسیله سازمان سنجش جهت شرکت در مصاحبه علمی، سنجش عملی، آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری به این دانشگاه معرفی شده اند، ضروری است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در مصاحبه علمی به صورت الکترونیکی برخط شرکت نمایند.

داوطلبان پس از ورود به سامانه ارسال مدارک دانشگاه به آدرس ir.ac.azaruniv.madarek://http، بایستی مدارک زیر را در سامانه بارگذاری نمایند.

معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 30 شهریور 1400، 0011 فارغ تحصیل می شوند، ضروری است تصویر گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل تحصیل خود در مورد تعداد واحد های گذرانده و معدل کل تا تاریخ 31 بهمن 99 را بارگذاری نمایند.

زمان مصاحبه از 17 خرداد ماه امسال تا 19 تیر ماه است. داوطلبان بایستی مدارک لازم را حداکثر تا آخر وقت اداری 5 روز مانده به تاریخ مصاحبه خود در سامانه بارگذاری نمایند.

به مدارکی که بعد از تاریخ مقرر ارائه شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبان موظف هستند جهت دعوت به مصاحبه در تاریخ های مقرر، نسبت به ارسال مدارک به وسیله سامانه اقدام نمایند، در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1319

به "زمان مصاحبه کنکور دکتری معرفی شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مصاحبه کنکور دکتری معرفی شدگان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید