دیدار محبت آمیز خارجی تیم ملی امید لغو شد

به گزارش مجله سی نوا، اردوی مهرماه تیم امید قرار است از 13 دی شروع گردد و از ابتدا اعلام شد این تیم در 2 بازی محبت آمیز به مصاف تیم های خارجی می روند، اما این دیدار ها لغو شد.

دیدار محبت آمیز خارجی تیم ملی امید لغو شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی قرار است با راهنمایی فرهاد مجیدی در رقابت های نهایی مقدماتی المپیک توکیو شرکت کند که در آخرین بازی محبت آمیز مقابل تیم امید ازبکستان با 4 گل مغلوب گردید.

اردوی مهرماه تیم امید قرار است از 13 دی شروع گردد و از ابتدا اعلام شد این تیم در 2 بازی محبت آمیز به مصاف تیم های خارجی می روند، اما این دیدار ها لغو شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر گرفتند برای جایگزینی بازی های خارجی لغو شده از تیم های لیگ فزونی دعوت نمایند تا به مصاف شاگردان مجیدی بروند و به همین دلیل قرار است تیم امید با 4 تیم لیگ فزونی دیدار کند.

مجیدی قرار است برای اردوی مهرماه، بازیکنان جدیدی را انتخاب کند و از آن ها استفاده کند. تیم امید در این اردو 4 بازی تدارکاتی انجام می دهد تا آماده حضور در انتخابی المپیک شوند.

در انتها گفتنی است، تیم امید در گروه C. رقابت های نهایی مقدماتی المپیک 2020 با تیم های کره جنوبی، چین و ازبکستان هم گروه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 47

به "دیدار محبت آمیز خارجی تیم ملی امید لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار محبت آمیز خارجی تیم ملی امید لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید