دوئل جذاب رونالدو و زلاتان در سری آ ایتالیا

به گزارش مجله سی نوا، کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ برای کسب عنوان آقای گلی در سری آ ایتالیا به رقابت می پردازند.

دوئل جذاب رونالدو و زلاتان در سری آ ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کریستیانو رونالدو بازیکن تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا پس 2 گلی که مقابل کالیاری در سری آ به ثمر رساند، در این فصل تعداد گل های خود را با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان در لیگ ایتالیا به یک عدد رساند.

با وجود سن بالای هر 2 بازیکن آن ها همچنان قادر به ایجاد تغییر در نتیجه بازی به نفع تیم هایشان هستند. زلاتان و رونالدو تا به اینجا 8 گل برای تیم هایشان به ثمر رسانده اند. شاگردان پیرلو با این پیروزی 16 امتیازی شدند و پشت سر میلان صدرنشین، در رتبه دوم جدول جای گرفتند.

رونالدوی پرتغالی پس از انجام 3 بازی برای تیم ملی کشورش به ترکیب اصلی یوونتوس بازگشت و حالا هم نشان داد هیچ چیز جلودار او نیست. ابراهیموویچ منتظر بازی امشب تیمش برابر ناپولی است تا به تعداد گل های رونالدو پاسخ دهد و آمار خود را ارتقا ببخشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 923

به "دوئل جذاب رونالدو و زلاتان در سری آ ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل جذاب رونالدو و زلاتان در سری آ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید