خیز یوونتوس برای جذب ایکاردی

به گزارش مجله سی نوا، مسئولان باشگاه یوونتوس به دنبال به خدمت دریافت مهاجم جنجالی تیم فوتبال اینتر هستند.

خیز یوونتوس برای جذب ایکاردی

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری کالچو مرکاتو گزارش داد باشگاه یوونتوس میخواهد در تابستان پیش رو بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت مائورو ایکاردی امتحان کند. یوونتوسی ها تابستان گذشته هم نسبت به جذب این مهاجم آرژانتینی علاقه مند بودند و حتی حاضر به معاوضه پائولو دیبالا با این این بازیکن بودند، اما در نهایت این انتقال عملی نشد و ایکاردی با قرارداد قرضی یکساله راهی پاری سن ژرمن شد.

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی 27 ساله اخیراً گفت که این مهاجم آرژانتینی قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا را دارد و به این ترتیب پاریسی ها امیدی برای قطعی کردن یا تمدید قراداد قرضی وی را نخواهند داشت. در سوی دیگر یوونتوس که شرایط مائورو ایکاردی را از مدت ها پیش زیرنظر دارد، ممکن است برای راضی کردن اینتر برای واگذاری او به بانوی پیر، میرالم پیانیچ و یا ماتیا دی شیلیو را وارد این معامله کند و یا اینکه ایکاردی را قرض بگیرد.

مائورو ایکاردی که در تابستان گذشته پس از اختلافی که با مدیران باشگاه اینتر پیدا کرد، مجبور شد در آخرین روز نقل وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله راهی پاری سن ژرمن گردد، در فصل جاری عملکرد خوبی از خود در جمع پاریسی ها ارائه نموده و در 31 بازی از رقابت های مختلف، آمار 20 گل زده و 4 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

ارزش ایکاردی که تا سرانجام ماه ژوئن 2021 با اینتر قرارداد دارد، در بازار نقل وانتقالات 75 میلیون یورو تخمین زده شده است، این در حالی است که در قرارداد او بند فسخ 110 میلیون یورویی وجود دارد که تنها برای باشگاه های غیرایتالیایی می تواند فعال گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 558

به "خیز یوونتوس برای جذب ایکاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز یوونتوس برای جذب ایکاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید