خبرنگاران 50 دزد متواری در چنگ پلیس و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش مجله سی نوا، بجنورد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح ضربتی مقابله و پیشگیری از سرقت در استان 50 نفر از مجرمان، سارقان و محکومان متواری ظرف 48 ساعت اخیر دستگیر شدند.

خبرنگاران 50 دزد متواری در چنگ پلیس و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری روز شنبه گفت: در اجرای این طرح تعدادی از ضایعاتی ها، اوراقی ها و استوک فروشی های سطح استان و همچنین تعدادی پاتوق متخلفان که از قبل شناسایی شده بود، مورد بازرسی نهاده شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه 28 نفر دزد حرفه ای و 22 نفر از محکومان متواری شناسایی و دستگیر شدند، اضافه نمود: 36 فقره پرونده سرقت و تعداد زیادی از اموال سرقتی نیز کشف و برای آنالیز بیشتر و شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی منتقل شد.

دستگیری شکارچیان حرفه ای در قرخود مانه و سملقان

2 شکارچی که از مدتی پیش باعث ناامنی در منطقه حفاظت شده قرخود مانه و سملقان شده و اقدام به شکار غیرمجاز می کردند، توسط محیط بانان منطقه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، متهمان هنگام دستگیری با تمرد از محیط بانان، با آنان درگیر شده و با استفاده از چاقو به ضرب و جرح رئیس اداره و یکی از محیط بانان شدند، که در نهایت دستگیر شدند.

از متهمان لاشه یک راس قوچ وحشی و 2 قبضه سلاح قاچاق و نیز یک دستگاه دوربین شکاری کشف شد که با هماهنگی مراجع قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

کشف 2 دستگاه پراید سرقتی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو در چند روز گذشته، 2 دستگاه خودرو سرقتی پراید کشف و در این خصوص 2 نفر دزد نیز در بجنورد دستگیر شدند.

سرهنگ محمد غلامی گفت: بعد از شناسایی محل اختفای متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دزدان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند در بازرسی از محل اختفای متهمان یک دستگاه پراید سرقتی کشف و یک دستگاه دیگر نیز که در یکی از محلات حاشیه ای شهر بجنورد مخفی شده بود، پیدا و در نهایت هر 2 خودرو به توقفگاه منتقل شد.

یک تصادف با 2 کشته در گرمه

فرمانده انتظامی گرمه از برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو با یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون کشنده در محور گرمه - چمن بید اطلاع داد که منجر به مرگ 2 نفر شد.

سرهنگ علیرضا پوربه گفت: حادثه ساعت 10 دقیقه بامداد امروز زمانی روی داد که کامیونت ایسوزو که در این راستا در حال تردد بود به علت انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی، ابتدا با یک دستگاه پراید که در همین راستا در حال حرکت بود به صورت پهلو به پهلو برخورد کرد و سپس با انحراف بیشتر از راستا به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون که از راستا گرمه به چمن بید حرکت می کرد، برخورد کرد.

وی اضافه نمود: در این حادثه هر 2 راننده خودروهای ایسوزو و کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند، اما خوشبختانه خودرو پراید هیچگونه مصدومی نداشت.

دستگیری 2 نفر دزد حرفه ای در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان بیان کرد: 2 دزد که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به سرقت طلا از منزلی نموده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ مسعود وحیدی اضافه نمود: متهمان در بازپرسی های اجرا شده به سرقت 6 عدد النگو، گردنبند، سه حلقه انگشتر و یک جفت گوشواره اعتراف کردند.

آتش سوزی یک منزل در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی بجنورد گفت: آتش سوزی یک منزل مسکونی در این شهر خسارت جانی دربرنداشت.

سرهنگ محمد گل محمدزاده با بیان اینکه پس از گزارش وقوع این حادثه، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام شدند، اضافه نمود: با سرعت عمل عوامل آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد و خسارت جانی به بار نیامد، اما بر اثر آن تعدادی از لوازم منزل در آتش سوخت.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 911

به "خبرنگاران 50 دزد متواری در چنگ پلیس و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 دزد متواری در چنگ پلیس و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید