خبرنگاران واکنش عمران خان به حادثه هواپیمای مسافربری در هند

به گزارش مجله سی نوا، اسلام آباد- خبرنگاران- عمران خان نخست وزیر پاکستان نسبت به حادثه روز آدینه هواپیمای مسافربری خطوط هوایی هند که بر اثر آن شماری از سرنشینان از جمله یک خلبان کشته شدند، ابراز تأسف کرد.

خبرنگاران واکنش عمران خان به حادثه هواپیمای مسافربری در هند

جهت دریافت خدمات آلاچیق حیاط منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

این تازه ترین پیغام عاری از تنش و اختلاف دیپلماتیک است که میان پاکستان و هند به عنوان 2 کشور رقیب سنتی در شبه قاره همزمان با سردی بی سابقه در روابط مشترک از بیش از یک سال گذشته، مخابره می گردد.

به گزارش خبرنگاران، نخست وزیر پاکستان آدینه شب در حساب کاربری خود در توییتر، حادثه پیش آمده برای هواپیمای مسافربری خطوط هوایی هند هنگام فرود در ایالت کرالا را اندوهناک مطرح نمود.

وی برای خانواده قربانیان این حادثه هوایی آرزوی صبر کرد.

یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ایر ایندیا اکسپرس هند شامگاه آدینه هنگام فرود در فرودگاه بین المللی کالیکات در ایالت کرالا دچار حادثه شد که بر اثر آن 16 سرنشین از جمله یک خلبان پرواز، جان خود را از دست دادند.

شایان ذکر است نخست وزیر هند نیز سوم خردادماه سال جاری در پی سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی پاکستان (PIA) در شهر کراچی پیغام تسلیت و همدردی داده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 710

به "خبرنگاران واکنش عمران خان به حادثه هواپیمای مسافربری در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش عمران خان به حادثه هواپیمای مسافربری در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید