خبرنگاران نگاه توسعه محور شالوده 90 طرح عمرانی هفته دولت در خمین است

به گزارش مجله سی نوا، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: 90 طرح عمرانی و مالی به مناسبت هفته دولت در زادگاه امام راحل بهره برداری شد که شالوده این طرح ها بر محور توسعه ایران است و دولت با راهبردی برنامه ای در این راستا گام های ماندگار برداشته است.

خبرنگاران نگاه توسعه محور شالوده 90 طرح عمرانی هفته دولت در خمین است

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

سید علی آقازاده عصر پنجشنبه در جریان بهره برداری طرح های هفته دولت در جمع اصحاب رسانه در خمین، اضافه کرد:برای ایجاد و تکمیل این طرح ها که شامل 81 طرح عمرانی و مالی و شروع عملیات اجرایی 9 طرح دیگر است در مجموع 900 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی یادآور شد: 425 فرصت شغلی ثابت و غیر ثابت با بهره برداری از این طرح ها در زادگاه امام راحل ایجاد شده که این مهم برای شهرستانی که نرخ بالای بیکاری را دارد یک گام موفقیت آمیز است

استاندار مرکزی ادامه داد: بیشتر طرح های به بهره برداری رسیده هفته دولت امسال در خمین مربوط به مدیریت شهری است که نشان دهنده برداشته شدن گامهای بلند توسعه و اهمیت دادن به رفاه و زیست مناسب مردم این شهر است.

آقازاده گفت: یک طر ح گردشگری و بوم گردی با اعتبار 30 میلیارد ریال در خمین نیز به بهره برداری رسید و پیش بینی می گردد تا خاتمه امسال طرح های دیگری به منظور افزایش اشتغال و توسعه خمین در این شهرستان راه اندازی شوند.

استاندار استان مرکزی با یادآوری ساخت بیمارستان حضرت فاطمه(س) در خمین گفت: با قول مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین اعتبارات لازم این بیمارستان عملیات اجرایی آن از سر گرفته شده است.

آقازاده گفت: انتظار می رود این بیمارستان تا خاتمه دولت تدبیر و امید بهره برداری گردد.

وی با بیان اینکه 800 طرح امسال در هفته دولت در استان مرکزی بهره برداری می گردد، گفت: این طرح ها 10 هزار فرصت شغلی پایدار با خود دارندو یک هزار و 130 میلیارد تومان برای این طرح ها هزینه شده است.

استاندار مرکزی گفت: پیش بینی می گردد 20 هزار فرصت شغلی که در تعهدات استان مرکزی است تا خاتمه امسال در این استان فراهم گردد.

در سفر یک روزه استاندار مرکزی به خمین همزمان با هفته دولت پارکینگ خودروهای سنگین در مساحت هشت هزار و 800 متر مربع و ظرفیت 600 خودروی سنگین و اعتبار 50 میلیارد ریال بهره برداری شد.

شروع عملیات اجرایی روز بازار خمین در مساحت چهار هزار و 600 متر مربع و با اعتبار پیش بینی شده 30 میلیارد ریال از دیگر برنامه های حضور استاندار در خمین بود.

غبار روبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، رونمایی از یک هزار و 100 تابلوی شهدای خمین ، بازدید از عملیات ساخت مرکز شماره 2 آتش نشانی خمین از دیگر برنامه های هفته دولت با حضور استاندار و مسئولان استانی در خمین بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 742

به "خبرنگاران نگاه توسعه محور شالوده 90 طرح عمرانی هفته دولت در خمین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگاه توسعه محور شالوده 90 طرح عمرانی هفته دولت در خمین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید