خبرنگاران معاون استاندار اردبیل: احتمال بازگشت پیک کرونا در استان وجود دارد

به گزارش مجله سی نوا، اردبییل - خبرنگاران - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: باید نسبت به گذشته حساسیت بیشتری نسبت به موضوع کرونا داشت و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی احتمال بازگشت پیک کرونا در این استان وجود دارد.

خبرنگاران معاون استاندار اردبیل: احتمال بازگشت پیک کرونا در استان وجود دارد

بهروز ندایی روز سه شنبه در نشست با جمعی از مسوولان تشکل های مردم نهاد استان اردبیل اظهارداشت: طبق آمار 17درصد مردم مرکز استان با علایم و یا فاقد علایم به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این یعنی در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی احتمال بدتر شدن شرایط موجود وجود دارد.

وی استان اردبیل را جزو استان های برتر در بحث غربالگری و کنترل ویروس کرونا برشمرد و بیان نمود: متاسفانه تا به امروز هیچ درمانی در رابطه با ویروس کرونا کشف نشده و باید با هوشکمک تمام و رعایت پروتکل بهداشتی به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به نقش تشکل های مرم نهاد در مهارکرونا از اعضای این تشکل ها خواست در ادامه کمک به مردم جهت آموزش و ترویج چگونگی مبارزه با شیوع این ویروس اطلاع رسانی کنند.

ندایی گفت: تشکل های مردم نهام همگام با مسوولان، دستگاه های متولی و تیم پزشکی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشته و جهادگونه عمل کردند.

وی ماهیت تشکل های مردم نهاد را کمک به همنوعان خود و مطالبه گری ذکر کرد و گفت: تشکل ها باید در این راستا حمایت و تقویت شوند.

ندایی با بیان اینکه اگر کمک های خیرین و مردم در بحث کرونا نبود مشکل پیشگیری مضاعف می شد، اضافه نمود: خیران عاقبت اندیش همیشه در بحث امدادرسانی و کمک به مستمندان در کنار مسوولان بوده اند و این طیف بدون تمنا در بحث جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بین آسیب دیدگان کرونا تلاش کردند.

ندایی اضافه نمود: تا به امروز قانونی برای سمن ها در مجلس تصویب نشده و باید با هم اندیشی و تدبیر در راستای تدوین این قانون جهت ساماندهی بهتر کمک کنیم.

وی گفت: تشکل ها و سمن هایی که انجام کارها و پروژه های بزرگ را در حوزه های مختلف بر عهده دارند با ارائه پروپزال و طرح اجرایی مورد حمایت قرار می گیرند.

در این جلسه بیش از 12 تشکل از دستگاه های مرتبط عملکرد خود را تشریح کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 733

به "خبرنگاران معاون استاندار اردبیل: احتمال بازگشت پیک کرونا در استان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار اردبیل: احتمال بازگشت پیک کرونا در استان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید