خبرنگاران فرماندار صحنه از مردم خواست در خانه بمانند

به گزارش مجله سی نوا، کرمانشاه - خبرنگاران - فرماندار صحنه با توجه به شرایط شکننده کرونایی این شهرستان و احتمال تغییر رنگ از زرد به نارنجی بر ضرورت در خانه ماندن مردم در روز طبیعت تاکید نمود.

خبرنگاران فرماندار صحنه از مردم خواست در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا حیدری روز آدینه با بیان اینکه شهرستان از نظر کرونا در حال حاضر در شرایط رنگ زرد واقع شده است، اضافه نمود: هرچند که رعایت پروتکل ها از سوی مردم فهیم شهرستان خوب و بالای 50 درصد است ولی این شرایط شنماینده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شهرستان های همجوار در شرایط نارنجی قرار دارند و با برگشت مسافران نوروزی به شهرهایی که شرایط خوبی ندارند، پیش بینی می گردد شهرستان صحنه به رنگ نارنجی از لحاظ شیوع کرونا تغییر رنگ پیدا کند.

حیدری تاکید نمود: باید مسافران و میهمانان پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت نموده و از دورهمی و ارتباط نزدیک با سایرین خودداری و حتما از ماسک استفاده نمایند.

68 صحنه ای قربانی کرونا شدند

حیدری با اشاره به اینکه تعداد تست های pcr از افراد مشکوک از ابتدای آغاز کرونا تا به امروز در حدود 6 هزار تست بوده و متاسفانه تا امروز 68 نفر از همشهریان را بر اثر ابتلای به کرونا از دست دادیم، گفت: در حال حاضر پنج بیمار در بیمارستان بخاطر ابتلای به کرونا بستری هستند.

وی افزود: در صورت شیوع بیشتر کرونا در شهرستان، علیرغم میل باطنی ناچاریم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا محدودیت هایی متناسب با نوع رنگ بندی اعمال کنیم که ضرر این اقدام متوجه خود مردم و بخصوص کسبه و اصناف و مشاغل گروه های 2 و3 و4 خواهد شد.

فرماندار شهرستان صحنه در تاکید نمود: آنچه که موجب تشدید شیوع بیماری در جامعه خواهد شد عدم توجه به توصیه های بهداشتی و حضور در اماکن پر ازدحام، دورهمی ها و دید و بازدیدهای نوروزی است لذا از همه همشهریان خوب و مطلع و فهیم شهرستان بخصوص کارکنان ادارات و اصناف و بازاریان می خواهم با کادر درمانی و بهداشتی همکاری نمایند.

وی اضافه نمود: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و عدم شرکت در اجتماعات بخصوصا مراسم ختم و عروسی در راستای حذف کامل این ویروس کوشش کنیم.

حیدری گفت: شهروندان امروز در صورت امکان در منزل بمانند و اگر قصد استفاده از طبیعت را دارند به دور از هر گونه دورهمی در گوشه ای دور از دیگران از طبیعت استفاده نمایند تا از این طریق برای قطع زنجیره کرونا اقدام و به سمت آبی شدن شرایط حرکت کنیم.

شهرستان صحنه در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1213

به "خبرنگاران فرماندار صحنه از مردم خواست در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار صحنه از مردم خواست در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید