خبرنگاران رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی خمین راه اندازی شد

به گزارش مجله سی نوا، خمین - خبرنگاران - مدیر مرکز رشد و مسئول دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین گفت: مجوز پذیرش دانشجو رشته پرستاری از سوی شورای گسترش وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این دانشگاه صادر شد.

خبرنگاران رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی خمین راه اندازی شد

قدیر سهرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خمین از بهمن امسال از محل تکمیل ظرفیت مجاز به پذیرش دانشجو در رشته پرستاری خواهد بود که این مهم با هماهنگی اجرا شده با دانشکده علوم پزشکی خمین عملیاتی می گردد

وی گفت: جذب اساتید مورد احتیاج برای تدریس رشته پرستاری در این دانشگاه در حال اجرا است و افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در گرایش های مختلف پرستاری هستند می توانند در فراخوان جذب نیرو شرکت نمایند.

سهرابی با بیان اینکه رشته پرستاری مقدمه راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی خمین است، شرح داد: دریافت مجوز برای تدریس چند رشته پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه از شروط راه اندازی دانشکده علوم پزشکی است.

وی گفت: موازی کاری نکردن با دانشکده علوم پزشکی خمین در فرایند راه اندازی رشته های پزشکی در دستور دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان قرار گرفته است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین در سال 1378 تاسیس شده و درحال حاضراین دارای 9 رشته در مقطع کاردانی، 21 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 17 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته، 21 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و7 رشته در مقطع دکترای تخصصی است.

خمین واقع در جنوب استان مرکزی دارای 2 دانشگاه دولتی، یک دانشگاه آزاد و یک دانشگاه پیغام نور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: cinava.ir شناسه مطلب: 1052

به "خبرنگاران رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی خمین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی خمین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید